  • 21. Data: 2003-02-14 20:40:19
    Temat: Re: wyplata EUR - porownanie 8 kart (dlugie)
    Od: "Marcin Szplit" <s...@n...pl>

    > Czyli najtaniej wychodzi gotowka. W kazdym razie za granica. Moze nie jest
    > duzo /tu okolo 3%/, ale zwsze.
    >
    > Piotr

    Przy transakcjach bezgotówkowych Maestro LGPetro wychodziło ni w Austrii
    znacznie lepiej niż gotówka.
    Marcin

  • 22. Data: 2003-02-14 21:09:39
    Od: "Piotr" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Marcin Szplit" <s...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Przy transakcjach bezgotówkowych Maestro LGPetro wychodziło ni w Austrii
    > znacznie lepiej niż gotówka.
    > Marcin

    Wlasciwie to moze faktycznie. Nie sprawdzalem, jaki kurs jest przy
    wyplatach maestro /nie wyplacalem/, a moze byc zupelnie inny.

    Piotr

  • 23. Data: 2003-02-14 22:05:46
    Temat: Re: Re: wyplata EUR - porownanie 8 kart (dlugie)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał

    > A ta kswoja droga to ciekawe na ile mozna w ten sposob przedrukowywac
    > teraz juz dostepne za kase artykuly ... Co, Michal? Nie, powaznei sie
    > pytam, zanim sie ktos do Ciebie dobirze. Wtedy mRada by musiala zlozyc
    > sie na cytryny ;-)

    Hehe ;-)) Ja juz mu mówilem dawno zeby zaprzestal tej przestepczej dzialalnosci
    :D

  • 24. Data: 2003-02-14 22:08:42
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał

    > Z moich doswiadczen wynika ze kursy BRE sa slabe, u mnie zawsze byly
    > gorsze niz np. BZWBK.

    PJO robil tez testy (zob. KARTY) i Multi wypadlo IMO b.dobrze !!!

  • 25. Data: 2003-02-14 22:42:10
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Witek" napisał w wiadomości ...

    > PJO robil tez testy (zob. KARTY) i Multi wypadlo IMO b.dobrze !!!

    To bym się zdziwil, gdyby w testach PJO Multi wypadlo zle....

  • 26. Data: 2003-02-14 23:16:35
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To bym się zdziwil, gdyby w testach PJO Multi wypadlo zle....

    Podejrzewasz PJO o stronniczosc ?

    Karol

  • 27. Data: 2003-02-15 00:10:31
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > PJO robil tez testy (zob. KARTY) i Multi wypadlo IMO b.dobrze !!!

    Nie neguje, ze moglo wypasc dobrze.
    Napisalem tylko, ze u mnie wypadlo gorzej niz BZWBK i cos jeszcze
    co wtedy porownywalem.

    BTW, porwnanie z Fortisem na pewno wyjdzie niezle ;-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 28. Data: 2003-02-15 07:09:52
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Podejrzewasz PJO o stronniczosc ?

    Ogolnie znane jest to ze pracowal dla BRE.

  • 29. Data: 2003-02-15 07:46:57
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > BTW, porwnanie z Fortisem na pewno wyjdzie niezle ;-)

    Hehe ;)) w porownaniu z fortisem to chyba wszystko wypada dobrze ;-))

  • 30. Data: 2003-02-15 10:35:40
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    > Ogolnie znane jest to ze pracowal dla BRE.

    A czytujesz go obecnie ?
    Ja nie zauwazylem, zeby on specjalnie wyroznial jakikolwiek bank.
    No chyba, ze w krytykowaniu :-)

    Pozdrawiam,
    Karol