  • 31. Data: 2003-02-15 11:13:58
    Temat: Re: wyplata EUR - porownanie 8 kart (dlugie)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał

    > To bym się zdziwil, gdyby w testach PJO Multi wypadlo zle....

    Widze, ze nie masz pojecia o tym co piszesz ;P
    Ja wlasnie sie zdziwilem, ze multi w tym tescie wypadlo dobrze ;-))

  • 32. Data: 2003-02-15 11:15:45
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl> napisał

    > No chyba, ze w krytykowaniu :-)

    Hehe ;)) dobre :D

    --
    Witek

  • 33. Data: 2003-02-15 13:22:08
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał

    > Widze, ze nie masz pojecia o tym co piszesz ;P
    > Ja wlasnie sie zdziwilem, ze multi w tym tescie wypadlo dobrze ;-))

    A czy ja o Tobie pisałem??

  • 34. Data: 2003-02-15 13:29:44
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A czy ja o Tobie pisałem??

    Nie.

  • 35. Data: 2003-02-17 08:09:53
    Temat: Re: Re: wyplata EUR - porownanie 8 kart (dlugie)
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Wojtek Piecek"

    > o to samo chcialem go zapytac ;-))
    >
    > ING odpowiedzial na maila - dostalem 4 tabele z tego dnia i moj
    przelicznik
    > dla EUR z ich karty Maestro - 4.1595 zgodzil sie dokladnie z ich tabelą z
    30
    > stycznia.
    > Jest to kurs sprzedazy dla dewiz z ich tabeli D.

    Tylko, ze ING ma 3 tabele D ;-)
    Preferencyjna, podstawowa i jakas trzecia (wlasnie serwis ING "chwilowo
    niedostepny"...;-))
    Kiedys na moje natrectwo telefoniczne splawili mnie info ze do kart uzywaja
    podstawowej. Mozesz potwierdzic?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 36. Data: 2003-02-17 13:54:05
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos"

> [...]
    > niedostepny"...;-))
    > Kiedys na moje natrectwo telefoniczne splawili mnie info ze do kart

    potwierdzam
    W ING przeliczyli EUR na podstawie kursu sprzedazy zawartych w "tabela dla
    rozliczen bezgotowkowych podstawowa".
    Ddodatkowo maja jeszcze "tabele dla rozliczen gotowkowych" (większa
    rozpiętość kursów) i "tabele dla rozliczen bezgotowkowych preferencyjną"
    (same zera są w tej tabeli).
    Literka D wziela się stąd, ze w tym dniu mieli wczesniej inne kursy (A, B i
    C) a D weszła od godziny 13:37
    *** blad ***

  • 37. Data: 2003-02-17 14:30:02
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Witek <w...@p...onet.fi> w poście
    news:b2jpdp$t21$1@news.onet.pl napisał:

    > Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał

    > PJO robil tez testy (zob. KARTY) i Multi wypadlo IMO b.dobrze !!!

    Coś nie mogę znaleźć tego testu. Możesz podać linka do newsa?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na:
    www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi

  • 38. Data: 2003-02-17 14:39:20
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> napisał

    > Coś nie mogę znaleźć tego testu. Możesz podać linka do newsa?

    Sprawdz na KARTACH ;)