  • 1. Data: 2003-02-14 13:39:18
    Temat: platnosci VE inteligo w internecie
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Zgodnie z zapowiedziami - 14 lutego miały ustąpić problemy z płatnościami
    internetowymi kartami inteligo.

    W faktycznie - dziś bezproblemowo przeszła transakcja na bramce Polcardu.
    Blokada widoczna natychmiast...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-02-14 14:20:19
    Temat: Re: platnosci VE inteligo w internecie
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > internetowymi kartami inteligo.
    >
    > W faktycznie - dziś bezproblemowo przeszła transakcja na bramce Polcardu.

    Jak zwykle PKO nawaliło ;-))).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-02-14 19:03:05
    Od: Szczepan <x...@i...pl>

    [ Jakiś czas temu, Wojciech Nawara napisał(a): ]

> [...]
    >internetowymi kartami inteligo.
    >
    >W faktycznie - dziś bezproblemowo przeszła transakcja na bramce Polcardu.
    no widac poprawe, wczesniej niemoglem wplacic do kasyna a teraz mi przyjelo
    spoko
    --
    pozdrawiam,
    Szczepan