  • 11. Data: 2005-04-07 12:09:32
    Temat: Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomy M. napisał(a):

    > Z KOMÓRKI ??????!!!!! Zapłacę za taką rozmowę
    > z 20 zł

    To na cholerę zakładałeś inteligo?

    Ktoś obiecywał, że WSZYSTKO jest do załatwienia w kanale internetowym?

  • 12. Data: 2005-04-07 12:12:50
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Z KOMÓRKI ??????!!!!! Zapłacę za taką rozmowę
    > z 20 zł

    Zadzwon ze stacjonarnego
    moze byc automat
    do darmowej rozmowy kazdy ci uzyczy swojego telefonu
    nie tworz problemu gdzie go nie ma

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2005-04-07 12:17:43
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    Tomy M. wrote:

    > Takich perełek w INTELIGO jest więcej ... rozglądam
    > się za jakimś lepszym bankiem ... doradźcie coś
    > (najlepiej ktoś kto miał INTELIGO i przeszedł do innego banku)

    Ale jakich perelek? Dzwonisz i po sprawie... nie robisz tego codziennie.
    Kiedys pewnie i to dorobia przez internet.

    Ja mialem konta w roznych bankach i najbardziej zadowolony jestem
    wlasnie z Inteligo. Od kiedy mam to konto nie mam przykrych
    niespodzianek i wydzwaniania po infoliniach.

    Konto w ktorym wszystko zrobisz przez Internet po prostu *nie istnieje*.

    Pozdrawiam
    Krzysztof
    no SiG

  • 14. Data: 2005-04-07 12:17:58
    Od: "Tomy M." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d337tn$8k8$1@news.elsat.net.pl...

    > To na cholerę zakładałeś inteligo?
    > Ktoś obiecywał, że WSZYSTKO
    > jest do załatwienia w kanale internetowym?

    Zakładałem konto z OBŁSUGĄ przez INTENRET
    a nie PRZEZ TELEFON a to jest duża różnica
    To że Ty siedzisz w firmie i smażysz z telefonu firmowego
    lub komórki gdy szef nie widzi to nie znaczy że każdy tak
    robi.Na szczęście zaraz kończysz pewnie robotę
    i oszczędzisz mi dalszych gówno wartych listów.

    TELEFONU stacjonarnego NIE MAM bo mieszkam
    w GÓRACH i nie istnieje ŻADNA
    możliwość abym taki telefon miał. Pozatym nie widzę sensu
    zakładania tel. stacjonarnego po to aby obsługiwać konto
    które miało być INTERNETOWE.

    Tomy M.

  • 15. Data: 2005-04-07 12:21:13
    Od: "Tomy M." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Zadzwon ze stacjonarnego
    > moze byc automat
    > do darmowej rozmowy kazdy ci uzyczy swojego telefonu
    > nie tworz problemu gdzie go nie ma

    Najbliższy stasjonarny telefon jest 3 km odemnie
    , najbliższy automat telefoniczny 5 km. ... to nie żart
    nie każdy mieszka w Warszawie.

    Nie sugeruj się tym że Internet mam z IP
    NEOSTRADY ... jestem podłączony do
    znajomego przez sieć radiowa i antenę
    paraboliczną.

    Tomy M.

  • 16. Data: 2005-04-07 12:24:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomy M. napisał(a):

    > Zakładałem konto z OBŁSUGĄ przez INTENRET
    > a nie PRZEZ TELEFON a to jest duża różnica

    To masz problem. Bo naprawdę WIELE spraw załatwisz JEDYNIE via rozmowa z
    konsultantem. Tylko nie bij.

    Nie ma banku, w którym każdą operację/sprawę załatwisz via dostęp
    internetowy.

    Każdy bank ma swój podstawowy kanał dostępu. W bankach z oddziałami są
    to właśnie placówki. Inteligo oddziałów nie ma i tym kanałem jest
    właśnie konsultant.

    > To że Ty siedzisz w firmie i smażysz z telefonu firmowego
    > lub komórki gdy szef nie widzi to nie znaczy że każdy tak
    > robi.Na szczęście zaraz kończysz pewnie robotę
    > i oszczędzisz mi dalszych gówno wartych listów.

    Pięknie. Sam wystawiasz sobie świadectwo.

> [...]
    > możliwość abym taki telefon miał. Pozatym nie widzę sensu
    > zakładania tel. stacjonarnego po to aby obsługiwać konto

    Mam wrażenie, że Glenn pisała coś o Idei... Zasięgu Idei też nie masz?

  • 17. Data: 2005-04-07 12:24:51
    Od: "Tomy M." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@s...800.pl> napisał w wiadomości

    > Ale jakich perelek? Dzwonisz i po sprawie... nie robisz tego codziennie.
    > Kiedys pewnie i to dorobia przez internet.

    Nie dorobią CELOWO ... bo wychodza z założenia
    że ludziom którzy mają konto zarzadzane przez Internet
    nie chce się dzwonić do nich aby to wyłaczyć.
    Gdyby chcieli już dawn by to dorobili bo od prawie roku
    korzystam z INTELIGO i doszło wiele funcji oprócz
    tej.

> [...]
    > niespodzianek i wydzwaniania po infoliniach.
    >
    > Konto w ktorym wszystko zrobisz przez Internet po prostu *nie istnieje*.

    ... teraz wiem ... tylko że nie istnieje dlatego że przynosi
    to korzyści bankowi. :-(

    Tomy M.

  • 18. Data: 2005-04-07 12:27:03
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Mam wrażenie, że Glenn pisała coś o Idei... Zasięgu Idei też nie masz?

    On w ogóle to wysyła gołębie pocztowe. A Ty mu tu Ideę proponujesz ;-)))
    Poza tym koszt JEDNORAZOWEJ rozmowy z komórki (poza Ideą) w sprawie
    wyłączenia powiadomień SMS NA PEWNO nie koszutje 20 PLN. No chyba, że kolega
    Tomy jąka się gorzej od Michnika ;-)

  • 19. Data: 2005-04-07 12:28:53
    Od: "Tomy M." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:d338p0$8mp$1@news.elsat.net.pl...

    > Nie ma banku, w którym każdą operację/sprawę załatwisz via dostęp
    > internetowy.

    ... zapytałem ... i czekam na odpowiedzi to wszystko , na razie
    jestem zdziwiony tym jak bardzo "w lesie" są usługi bankowe :-(

    > Każdy bank ma swój podstawowy kanał dostępu. W bankach z oddziałami są
    > to właśnie placówki. Inteligo oddziałów nie ma i tym kanałem jest
    > właśnie konsultant.

    KANAŁEM jest KONSULTANT ... to z kim ja wymieniam
    korespondencję e-mail jeśli nie z KONSULTANTEM ???
    Z jakiego powodu TA SAMA RZECZ moze być załatwiona
    ptrzez TELEFON a NIE MOŻE być załatwiona przez e-mail
    czy WWW ???

    Tomy M.

  • 20. Data: 2005-04-07 12:30:42
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ... zapytałem ... i czekam na odpowiedzi to wszystko , na razie
    > jestem zdziwiony tym jak bardzo "w lesie" są usługi bankowe :-(

    Wyjedź na "Zachód" albo do USA. Wtedy zdziwisz się jak bardzo Polska ma
    rozwinięty system bankowy. Jesteś klasycznym pieniaczem - masz problem z
    wykonaniem JEDNEGO telefonu i wywnętrzasz się na grupie jakby co najmniej
    milion dolców Ci ukradli :-)