  • 1. Data: 2005-04-07 10:55:35
    Temat: historia inteligo
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    dzis cos sie rozjechala - zamiast opisów jest jakaś "data przygotowania"

  • 2. Data: 2005-04-07 11:45:57
    Temat: Re: historia inteligo
    Od: "Tomy M." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gasper" <g...@p...comp> napisał w wiadomości
    > dzis cos sie rozjechala - zamiast opisów jest jakaś "data przygotowania"

    właśnie chciałem o to zapytać ...

    Napisałem już do INTELIGO w tej sprawie ale na razie cisza ... nie
    mam możliwości zadzwonienia, jeżeli ktoś ma telefon pod ręką niech
    przedzwoni na infolinie i da znać

    ...z góry dzięki

    Tomy M.

  • 3. Data: 2005-04-07 12:42:06
    Od: "Tomy M." <t...@p...onet.pl>

    dostałem odpowiedź (oczywiście w HMTL ...ale tam pewnie blondynki pracują
    więc im wybaczę :-) ...zacytuję :

    W odpowiedzi na Pana wiadomość elektroniczną dziękujemy za
    przekazane uwagi dotyczące opisów transakcji prezentowanych na historii
    rachunku w serwisie WWW Inteligo. Jednocześnie informujemy, że prowadzone są
    prace mające na celu jak najszybsze przywrócenie poprawnej funkcjonalności
    serwisu internetowego.

    Serdecznie przepraszamy za przedmiotową sytuację i wynikające z niej
    niedogodności. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby podobne
    zdarzenia nie miały miejsca w przyszłości.

    W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy
    o kontakt z jednym z naszych Konsultantów, którzy są do Pana dyspozycji
    przez całą dobę pod numerem 0 800 121 121 oraz (081) 535 6789.

    Serdecznie pozdrawiamy

    Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
    Oddział - Centrum Bankowości Elektronicznej "Inteligo" w Warszawie

    <<<<<<<<<<<<

    Nie bardzo rozumiem tej części :

    o kontakt z jednym z naszych Konsultantów, którzy są do Pana dyspozycji
    przez całą dobę pod numerem 0 800 121 121 oraz (081) 535 6789."<<<<

    Czym się różni kontakt z konsultantem prze e-mail od kontaktu przez telefon
    ???

    Czy to autamoaty odpowiadają ??!!

    Tomy M.

  • 4. Data: 2005-04-07 12:46:40
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czym się różni kontakt z konsultantem prze e-mail od kontaktu przez telefon
    > ???

    jak zadzwonisz to Ty nie masz żadnego dowodu, że zgłaszałeś problem :)
    a email jest jednak jakimś dowodem :-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-04-07 12:51:06
    Od: "Tomy M." <t...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Tomy M." <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jak zadzwonisz to Ty nie masz żadnego dowodu, że zgłaszałeś problem :)
    > a email jest jednak jakimś dowodem :-)

    DOKŁADNIE ... dlatego preferuje kontakt e-mailem
    którego droge w razie czego można przesledzić ... posiada
    nagłówek IP'y itd ... a rozmowę oczywiście można
    nagrywać ale jest to duzo bardziej skomplikowane ...

    Wydaje mi się że INTELIGO uważa użytkowników
    za takich lamerów iż mają problem z napisaniem
    e-maila ... dziwne to zwłacza iż sami wysyłają listy w HTML :-(

    Tomy M.

  • 6. Data: 2005-04-10 16:43:34
    Od: Sławek <i...@o...pl>

    W sumie pozytywny objaw. Tzn odpisali.
    Na moje sugestie odnośnie funkcjonalności PKO Inteligo nikt nie zareagował.

    ST