  • 51. Data: 2005-04-07 20:57:32
    Temat: Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > oj... nie bylbym taki pewien - sam mialem "podobna" sytuacje (sam
    > sobie zrobilem kuku ;-) ). Cala operacja (w tym np. oczekiwanie na
    > polaczenie z konsultantem, klepanie kodow na nedznie dzialajacej
    > klawiaturze telefonu, jakies inne duperele) zajela mi calkiem sporo
    > czasu :-( - byc moze jestem matolem ;-).

    Ok :-) Na pewno nie jesteś matołem :-) Ta cała dyskusja jest i tak zupełnie
    surrealistyczna - EOT.

  • 52. Data: 2005-04-08 00:10:48
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Glenn napisała:

    > Pieniaczysz się. Z Idei zadzwonisz za darmo. A jak Ci baaaardzo zależy na
    > "za darmo" to masz do dyspozycji jeszcze pierwszą lepszą budkę
    > telefoniczną, albo stacjonarny telefon domowy, który zapewne posiadasz.
    > Więc o co Ci chodzi?

    Przecież pisał, że nie ma domowego - stacjonarnego znaczy ;-) ale gdyby
    mu tak zależało to pofatygowałby sie do jakiejś budki tel. i wykonał
    telefon do Inteligo. Albo tak jak sugerował Wojciech Nawara mógłby
    poprosić konsultanta przez e-mail / formularz z konta o oddzwonienie.

    K.

  • 53. Data: 2005-04-08 00:10:53
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Slawek Kos napisał:

    > jak nie jak tak?
    > Nawet byly ruchome - Centertel w autobusach instalowal (PKS?)

    Nie PKS a PolskiExpress - w tych Volvo instalowali.

    K.

  • 54. Data: 2005-04-10 16:46:50
    Od: "Szymon" <z...@p...fm>

    > Z KOMÓRKI ??????!!!!! Zapłacę za taką rozmowę
    > z 20 zł

    Ta? Mnie to kiedys 100 zl kosztowalo ... bo sie z baranami nie da dogadac
    kiedy Ci nagle kilkanascie tysiecy zblokuja :D

    Szymon