  • 1. Data: 2005-04-07 05:55:05
    Temat: Jak to robi SKOK
    Od: "styx" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam pytanie odnośnie windykacji w SKOK-u.
    Wypowiedziano mi pożyczkę w koncie - 12000zł.
    Zadłużenie nakazano mi wpłacić w ciągu 7 dni.
    Jeżeli tak się nie stanie sprawa ma wylądować u komornika.
    Zadłużenie zamierzam oczywiście zwrócić ale będzie to dopiero w maju.
    Czy SKOK może wystawić bankowy tytuł egzekucyjny?
    Jak długo trwa taka procedura windykacyjna zanim dojdzie do zajęcia poborów?
    Proszę o podpowiedzi.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-04-07 14:05:16
    Temat: Re: Jak to robi SKOK
    Od: "Centrum Ubezpieczeń i Finansów" <d...@p...fm>

    Jaki to SKOK ???

  • 3. Data: 2005-04-08 00:15:28
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Centrum Ubezpieczeń i Finansów napisał(a):
    > Jaki to SKOK ???

    SKOK na kasę...

  • 4. Data: 2005-04-08 13:30:16
    Od: "Marcin Kaczmarek" <m...@p...fm>

> [...]
    > Zadłużenie zamierzam oczywiście zwrócić ale będzie to dopiero w maju.
    > Czy SKOK może wystawić bankowy tytuł egzekucyjny?

    nie może

    > Jak długo trwa taka procedura windykacyjna zanim dojdzie do zajęcia
    poborów?

    sprawa w sądzie około 6 miesięcy, potem 14 dni na zastosowanie się do nakazu
    zapłaty a potem komornik. Będziesz wiedział co się dzieje bo dostaniesz
    kopie wszystkich dokumentów które będą "użyte przeciwko tobie" tzn, pozew,
    nakaz zapłaty, klauzula.....
    A może dogadają się z tobą na jakis harmonogram spłat (mam tu na mysli
    SKOK).... czasem tak robią (przynajmniej twierdzą że tak robią )

  • 5. Data: 2005-04-08 22:19:00
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 Apr 2005 15:30:16 +0200, Marcin Kaczmarek
    <m...@p...fm> napisał:

    > nie mo?e

    > poborów?
    >
    > sprawa w s?dzie oko?o 6 miesi?cy, potem 14 dni na zastosowanie si? do
    > nakazu
    > zap?aty a potem komornik. B?dziesz wiedzia? co si? dzieje bo dostaniesz
    > kopie wszystkich dokumentów które b?d? "u?yte przeciwko tobie" tzn,
    > pozew,
    > nakaz zap?aty, klauzula.....
    > A mo?e dogadaj? si? z tob? na jakis harmonogram sp?at (mam tu na mysli
    > SKOK).... czasem tak robi? (przynajmniej twierdz? ?e tak robi? )

    To może pomyśl także o kredycie konsolidacyjnym?

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0514-2, 2005-04-08
    Przetestowano na: 2005-04-09 00:19:03