  • 1. Data: 2005-04-07 11:42:35
    Temat: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Od: "Lukasz" <l...@v...pl>

    witam
    pytanie moje jest jak w tytule... gdzie mozna wylaczyc ta usluge ?
    denerwuja mnie oplaty za ta usluge .. miesiecznie chyba 5zl ?
    szukalem w grupie lecz nie znalazlem

  • 2. Data: 2005-04-07 11:49:22
    Temat: Re: wylaczenie uslugi sms w INTELIGO ?
    Od: "Tomy M." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > pytanie moje jest jak w tytule... gdzie mozna wylaczyc ta usluge ?
    > denerwuja mnie oplaty za ta usluge .. miesiecznie chyba 5zl ?
    > szukalem w grupie lecz nie znalazlem

    TYLKO przez telefoniczny kanał dostępu !

    To jakiś idiota tworzył ten system ...dlaczego :

    Dlatego ze ja zablokowałem telefoniczny kanał dostępu
    z panelu na WWW ... Nie mam telefonu stasjonarnego
    DLATEGO założyłem sobie INTERNETOWE
    KONTO BANKOWE (sic!) a jak przychodzi
    co do czego to okazuje się że Oni wolą na sluchawce
    kwitnać i mnie zmuszają do tego samego :-(

    Takich perełek w INTELIGO jest więcej ... rozglądam
    się za jakimś lepszym bankiem ... doradźcie coś
    (najlepiej ktoś kto miał INTELIGO i przeszedł do innego banku)

    Tomy M.

  • 3. Data: 2005-04-07 11:49:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > szukalem w grupie lecz nie znalazlem

    Po co? Wystarczyło zadzwonić 0800121121.

  • 4. Data: 2005-04-07 11:51:47
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > a jak przychodzi
    > co do czego to okazuje się że Oni wolą na sluchawce
    > kwitnać i mnie zmuszają do tego samego :-(

    Większość rzeczy załatwisz w Inteligo via telefon.

    > Takich perełek w INTELIGO jest więcej ... rozglądam
    > się za jakimś lepszym bankiem ... doradźcie coś
    > (najlepiej ktoś kto miał INTELIGO i przeszedł do innego banku)

    Nie irytujesz się za szybko przypadkiem :-))) ? Wyluzuj, bo Ci żyłka pęknie
    ;-)

  • 5. Data: 2005-04-07 11:54:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Glenn wrote:

    > Większość rzeczy załatwisz w Inteligo via telefon.

    Via net miało być. Cholera - za szybko piszę ;-)

  • 6. Data: 2005-04-07 11:59:58
    Od: "Tomy M." <t...@p...onet.pl>

    > Via net miało być. Cholera - za szybko piszę ;-)

    To że nie mogę wyłaczyć powiadamiania SMS
    przez panel WWW lub e-mailem jest zwykłym
    NACIĄGACTWEM i kropka.

    Załatwianie czeglokolwiek przez telefon jest
    meczące i po prostu niewygodne :-(

    Tomy M.

  • 7. Data: 2005-04-07 12:01:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > To że nie mogę wyłaczyć powiadamiania SMS
    > przez panel WWW lub e-mailem jest zwykłym
    > NACIĄGACTWEM i kropka.
    >
    > Załatwianie czeglokolwiek przez telefon jest
    > meczące i po prostu niewygodne :-(

    Jakim naciągactwem? To taki problem zadzwonić?

  • 8. Data: 2005-04-07 12:06:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Tomy M. said the following On 2005-04-07 13:59:
    [...]

    > Załatwianie czeglokolwiek przez telefon jest
    > meczące i po prostu niewygodne :-(

    Zgoda. Ale ile razy wyłączanie usługi SMS robisz?
    KJ

  • 9. Data: 2005-04-07 12:08:03
    Od: "Tomy M." <t...@p...onet.pl>

    > Jakim naciągactwem? To taki problem zadzwonić?

    Z KOMÓRKI ??????!!!!! Zapłacę za taką rozmowę
    z 20 zł

    Tomy M.

  • 10. Data: 2005-04-07 12:09:29
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Z KOMÓRKI ??????!!!!! Zapłacę za taką rozmowę
    > z 20 zł

    Pieniaczysz się. Z Idei zadzwonisz za darmo. A jak Ci baaaardzo zależy na
    "za darmo" to masz do dyspozycji jeszcze pierwszą lepszą budkę telefoniczną,
    albo stacjonarny telefon domowy, który zapewne posiadasz. Więc o co Ci
    chodzi?