  • 1. Data: 2005-04-07 10:36:08
    Temat: OPP/inteligo
    Od: c...@a...com (Sławomir Białek)

    Witam,

    zgodnie z tym co jest na:
    http://www.frk.pl/
    a dokladniej:
    http://www.test.frk.pl/index.php4?IdKat=-1&IdStr=110
    1392529&Ekran=0

    postanowilem wesprzec Organizację pożytku publicznego
    i puscilem z konta inteligo na podane przez nich konto,
    rowniez w Inteligo, przelew.

    Nieszczescie polega na tym, ze wybralem quick money,
    co jest automatyczym odruchem, gdy sie puszcza
    z inteligo na inteligo, a potwierdzenia tych "przelewow"
    generowane przez inteligo nie mają nazwy odbiorcy.

    A wg ustawy musi byc nazwa odbiorcy na potwierdzeniu.
    Jak znam zycie, jej brak bedzie wystarczajacym
    powodem do odrzucenia takiego dowodu.

    Czy ktoś przechodził ten problem?
    Rozmowa z Inteligo nie przyniosła żadnych efektów,
    "puścił Pan przelew quick money to trudno, tam nie ma nazwy odbiorcy",
    ma Pan pecha.
    Pomimo tego, ze na glownej stronie sami zachecaja do wplat na to samo OPP
    (http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_PSS_1_
    proc.htm)
    i nie zaznaczaja tam jak należy wykonać przelew.

    Olać to i odliczyć? Pogodzić się i nie odliczać?
    Jakaś metoda na wyciągnięcie takiego potwierdzenia od Inteligo?

    --c

  • 2. Data: 2005-04-07 23:55:26
    Temat: Re: OPP/inteligo
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Sławomir Białek napisał:
    > Olać to i odliczyć? Pogodzić się i nie odliczać?
    > Jakaś metoda na wyciągnięcie takiego potwierdzenia od Inteligo?

    A czy to nie jest przypadkiem tak, że składając deklarację podatkową PIT
    w Urzędzie Skarbowym obliczamy ten 1% na organizacje pożytku publicznego
    i wpisujemy jej nazwę wraz z numerem jej konta i to US przekazuje w
    naszym imieniu (zwraca część podatku na konto OPP)?

    K.

  • 3. Data: 2005-04-08 06:49:29
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 08 Apr 2005 01:55:26 +0200,
    osoba podpisana: Krystek <k...@p...space.mailbox>
    napisała:

> [...]
    > i wpisujemy jej nazwę wraz z numerem jej konta i to US przekazuje w
    > naszym imieniu (zwraca część podatku na konto OPP)?

    Nie, trzeba samemu przelać. I np. ode mnie chcieli potwierdzenia. Co
    prawda wydruk z internetu wystarczył.

    KJ

    > K.

    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides

  • 4. Data: 2005-04-08 09:28:52
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 8 Apr 2005 06:49:29 +0000 (UTC), Kamil Jonca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie, trzeba samemu przelać. I np. ode mnie chcieli potwierdzenia. Co
    >prawda wydruk z internetu wystarczył.

    co to znaczy chcieli potwierdzenia? przy skladaniu pitu????????
    czy juz miales kontrole???

  • 5. Data: 2005-04-10 13:03:30
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 08 Apr 2005 09:28:52 GMT,
    osoba podpisana: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>
    napisała:

    > co to znaczy chcieli potwierdzenia? przy skladaniu pitu????????
    > czy juz miales kontrole???

    W zeszłym roku przelałem na ZHP, i (z powodu dużego odliczenia z KAsy
    Mieszkaniowej) chcieli wszelkie możliwe papierki.

    KJ

    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein