  • 1. Data: 2003-09-03 20:39:47
    Temat: wyjazd na 2 lata do pracy do francji a konto w banku???
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    staram sie o prace. jak ja dostane (co jest prawdopodobne) to najpierw
    wyjade na okolo 2 lata do francji na cykl szkolen "on the job training". tam
    bede otrzymywal pensje (oczywiscie w euro) i teraz powstaje problem. bede
    musial zalozyc prawdopodobnie konto w jakims banku we francji. jaki bank
    polecacie jako tani i dobry oraz nie stwarzajacy problemow przy otwieraniu
    rachunkow cudzoziemcom. mysle o otwarciu rachunku tam bo nie chce zeby
    pensja byla przelewana na rachunek w polskim banku gdzie bedzie
    przewalutowywana na zlotowki, i jak bede tam chcial zaplacic karta polskiego
    banku to znow bedzie przewalutowanie na euro - za duzo strace. pomozcie
    prosze.

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

  • 2. Data: 2003-09-04 12:48:47
    Od: Juulius <k...@o...pl>

    jaki bank
    > polecacie jako tani i dobry oraz nie stwarzajacy problemow przy otwieraniu
    > rachunkow cudzoziemcom.

    zalezy od wieku i regionu w jaki wyjezdzasz
    przewaznie banki maja preferencyjne warunki dla studentow i osob do 26
    lat. Jesli spelniasz te wymogi to w Banque de Bretagne lub BNP Paribas
    (ta sama grupa bankowa co DB24) np. prowadzenie, karta i wyplaty gratis.