  • 1. Data: 2003-09-03 18:58:35
    Temat: zamykanie konta w BZWBK
    Od: Mona <l...@n...gazeta.pl>

    Witam,

    Jeszcze do konca lipca prowadzilam knto w ww banku, poczym mialam ich
    dosc i wydalam dyspozycje jego zamkniecia. Pan mnie poinformowal, ze
    regulamin sie zmienil, procedura bedzie trwala 6-8 tygodni i na ten
    okres powinnam zapewnic srodki na oplate za prowadzenie.

    Teraz weszlam z ciekawosci na moja stronke i z jakim zdziwieniem
    ujrzalam, ze od czasu wydania owej dyspozycji nic sie na koncie nie
    zmienilo, zadnej adnotacji o zamykaniu konta ani, co najdziwniejsze
    sciaganych oplat za jego prowadzenie, a powinni byli pobrac juz trzy razy!
    Co o tym sadzic? Cczy ktos sie spotkal z czym podobnym?

    M.

    "Gdyby marzycieli brać serio, musiano by wydatnie rozbudować Izby
    Wytrzeźwień." (Horacy Safrin)

  • 2. Data: 2003-09-03 19:08:05
    Temat: Re: zamykanie konta w BZWBK
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Krzysiek_S wrote:

    > po prostu maja burdel i tyle,

    To fakt :-)

    >z tymi 8 tygodniami to niestety prawda,
    > zamykalem 24 Xtra tydzien temu

    Okres wypowiedzenia w BZWBK to 6 tygodni.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-09-03 19:09:45
    Od: "Krzysiek_S" <s...@p...delthis.onet.pl>

    Użytkownik "Mona" <l...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sciaganych oplat za jego prowadzenie, a powinni byli pobrac juz trzy razy!
    > Co o tym sadzic? Cczy ktos sie spotkal z czym podobnym?

    po prostu maja burdel i tyle, z tymi 8 tygodniami to niestety prawda, zamykalem
    24 Xtra tydzien temu

    --
    KS

  • 4. Data: 2003-09-03 21:01:02
    Od: " pandorra" <p...@N...gazeta.pl>

    Rowniez postanowilam zakonczyc wspolprace z tym bankiem. Wyczyscilam juz
    konto. Ale czy musze zlozyc jeszcze dyspozycje zamkniecia ? Czekac 6 tyg. i
    jeszcze placic za prowadzenie konta ? Przeciez to jakis obłęd ! Dwa lata
    temu mialam konto w innym oddziale wbk i po trzech m-cach, w trakcie ktorych
    nie bylo zadnych ruchow na koncie, bank sam przyslal pismo o zamknieciu
    konta. Czy teraz cos sie zmienilo ?
    pozdr.

  • 5. Data: 2003-09-04 08:33:09
    Od: "roythekid" <r...@w...pl>

> [...]
    > sciaganych oplat za jego prowadzenie, a powinni byli pobrac juz trzy razy!
    > Co o tym sadzic? Cczy ktos sie spotkal z czym podobnym?

    Też przechodziłem procedurę likwidacji rachunku BZWBK 24 jakieś 2-3 m-ce temu i
    jeśli złożyłaś dyspozycję to na pewno jest zarejestrowana, chociaż jej nie widać
    (będzie widać dopiero po rzeczywistym zamknięciu rachunku). Opłaty pobierane są co
    2 tygodnie, ale pewnie jeśli saldo jest bliskie zeru to nie są pobierane do czasu
    wpływu na rachunek - przy jakimkolwiek wpływie na rachunek zaległe opłaty będą
    pobrane automatycznie.
    Druga sprawa, to jeśli mimo złożenia dyspozycji na dzień zamknięcia rachunku będą
    jakieś zaległości na rachunku (np.nie pobrane opłaty), albo saldo ujemne, to
    rachunek nadal będzie aktywny i nadal będą naliczane opłaty za prowadzenie
    (dysponentka mnie tak poinformowała), a więc zaległości będą narastać - lepiej więc
    zapytać dysponentkę ile trzeba dopłacić aby rachunek był zlikwidowany.
    Pozdrawiam
    roythekid

  • 6. Data: 2003-09-04 09:16:22
    Od: Mona <l...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik pandorra napisał:
> [...]
    > nie bylo zadnych ruchow na koncie, bank sam przyslal pismo o zamknieciu

    Nic sie nie zmienilo i zebys ty wiedziala ile ja sobie w brode plulam,
    ze chcialam wszystko tak uczciwie na czysto zalatwic! Ide dzis te
    pieniadze zabrac, bo cos mi sie zdaje, ze ten pracownik to nie byl zbyt
    dobrze poinformowany...

    M.

    "Uczony jest człowiekiem, który wie o rzeczach nieznanych innym i nie ma
    pojęcia o tym, co znają wszyscy." (Albert Einstein)

  • 7. Data: 2003-09-04 09:19:46
    Od: Mona <l...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik roythekid napisał:

> [...]
    > (będzie widać dopiero po rzeczywistym zamknięciu rachunku). Opłaty pobierane są co
    O tym akurat a doskonale wiem i chyba mnie ze zrozumiales. Ja na tym
    koncie zostawilam pieniadze, dokladnie (?) odliczona kwote. Wiec maja z
    czego sciagac.
    M.

    "Kobieta wierzy, że 2 i 2 zmieni się w 5, jeśli będzie długo płakać i
    zrobi awanturę." (George Eliot)

  • 8. Data: 2003-09-04 10:13:26
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    Można to zamknąć prościej powiedzieć że chcesz rozwiązać umowę w trybie
    natychmiastowym i napisać oswiadczenie że ponosisz konsekwencje obciążeń
    ewentualnych ( kartowych lub czekowych) i muszą zamknać !!! taki motyw jest
    często stosowany przez pracowników

    Pozdrawiam
    Aga