  • 1. Data: 2002-08-06 10:13:18
    Temat: wplaty dolarow z innego kraju
    Od: "0miron0" <0...@p...wp.pl>

    czesc,
    nie wiem czy dobrze trafilem jak nie to przepraszam..
    mam problem - moj kolega jest w islandii i tam pracuje. zarobione pieniadze
    zamienia na dolary i wplaca je na konto dolarowe zalozone w banku w polsce.
    przy kazdej takiej przesylce traci troche pieniedzy z sumy. do tej pory byly
    to 3 -4 dolary ale w maju i czerwcu "stracil" 28 dolarow.
    1. czy ktos moze powiedziec gdzie zostaja te pieniadze
    2. jak najtaniej robic takie operacje
    za wszelkie info dzieki
    pozdrawiam
    miron