  • 1. Data: 2002-08-06 08:42:05
    Temat: BSK OnLine - system niedostepny ???
    Od: "Gaber" <p...@s...pl>

    Witam,
    mam kolejny problem z BSK OnLine.
    Po zalogowaniu otrzymuje info ze system jest CHWILOWO niedostepny.
    Ta informacja pojawia sie od 2 dni.Nie moge sprawdzic stanu konta a system
    wyswietla info ze "brak takiego rodzaju rachunku".
    Jestem "swiezy" w tym temacie i chcialbym sie dowiedziec cy to normalne?
    I czy to rzeczywiscie system jest niedostepny czy to tylko moj problem?
    Moge prosic o pomoc?
    Michal Gabrys

  • 2. Data: 2002-08-06 09:49:13
    Temat: Re: BSK OnLine - system niedostepny ???
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gaber" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Jestem "swiezy" w tym temacie i chcialbym sie dowiedziec cy to normalne?
    > I czy to rzeczywiscie system jest niedostepny czy to tylko moj problem?

    ????
    Reklamuj w oddziale, jeśli trzeba to na piśmie.Ja nie mam żadnych
    problemów.

    KJ