  • 1. Data: 2002-08-06 06:59:40
    Temat: IDEA POP "Całą dobę przez telefon" a eKARTA
    Od: g...@w...SPAM-PRECZ.pl (Paweł Grajewski)

    Witam,

    Czy ktoś próbował korzystać z usługi "Całą dobę przez telefon"
    przy pomocy eKARTY mBanku lub VISY Electron Inteligo?

    Z jakimi rezultatami?

    --
    Pozdrowienia.
    *-[ Paweł Grajewski ]------[ g...@w...pl ]--*

  • 2. Data: 2002-08-06 08:29:02
    Temat: Re: IDEA POP "Całą dobę przez telefon" a eKARTA
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Grajewski" <g...@w...SPAM-PRECZ.pl> napisał w
    wiadomości news:ains4p$o7i$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś próbował korzystać z usługi "Całą dobę przez telefon"
    > przy pomocy eKARTY mBanku lub VISY Electron Inteligo?
    >
    > Z jakimi rezultatami?

    VE Inteligo dziala bez problemu, ale eKARTA nie, bo jest to karta
    "wirtualna", a aktywacja uslugi wymaga skorzystania z bankomatu.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-08-06 10:34:11
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    W news:aio1db$igp$1@news.tpi.pl BUCKS pisze:

    > VE Inteligo dziala bez problemu, ale eKARTA nie, bo jest to karta
    > "wirtualna", a aktywacja uslugi wymaga skorzystania z bankomatu.

    Że tak zapytam naiwnie, aktywacja ta to jest czysta aktywacja, czy też
    wymaga jakiejś transakcji - chodzi mi o to, że rozważam użycie tutaj VC
    Lukasa, która (jak wiele VC) ma nieprzyjemne prowizje za transakcje
    _gotówkowe_.
    Czy ktoś, to dokonał takiej aktywacji może się podzielić doświadczeniem?
    Nie ma żadnych niespodzianek?

  • 4. Data: 2002-08-06 10:45:52
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > wymaga jakiejś transakcji - chodzi mi o to, że rozważam użycie tutaj
    > VC Lukasa, która (jak wiele VC) ma nieprzyjemne prowizje za transakcje

    Operacje karciane na prepaidach sa transakcjami BEZGOTOWKOWYMI.

    M.

  • 5. Data: 2002-08-06 11:20:45
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:aio9r3$5g6$1@news.tpi.pl...

    > Operacje karciane na prepaidach sa transakcjami BEZGOTOWKOWYMI.

    ale chyba z reguly przy VC tez jest prowizja (ale mniejsza) za transakcje
    bezgotowkowe, wiec obojetnie jaka forma zawsze trzeba cos zaplacic z wlasnej
    kieszeni :(

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-08-06 11:34:15
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > ale chyba z reguly przy VC tez jest prowizja (ale mniejsza) za
    > transakcje bezgotowkowe, wiec obojetnie jaka forma zawsze trzeba cos
    > zaplacic z wlasnej kieszeni :(

    Nie "z reguly przy VC". Jesli z reguly, to przy kartach typu CHARGE
    (obciazeniowych). Najczesciej karty takie sa rozliczane raz w miesiacu, a
    zbiorcza kwota operacji jest odejmowana od konta wraz z ew. prowizja (1 -2
    %). Zas o tym, jaki jest to rodzaj karty (obciazeniowa, debetowa, kredytowa)
    decyduje umowa z bankiem ja wydajacym.

    ZDECYDOWANIE nie zalezy to od tego, czy jest to "zwykla" Visa, Visa
    Electron, Maestro, Mastercard czy Mastercard Electronic (ze wymienie te
    najpopularniejsze :-)

    Innymi slowy - moze byc prowizyjne Maestro albo bezprowizyjna Visa Gold (czy
    tez Platinum :-).

    Pzdr,

    M.