  • 1. Data: 2002-08-06 09:20:21
    Temat: Citi - wygrałem aparat cyfrowy
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Witam,

    Udało mi się wygrać aparat cyfrowy Olympus Camedia
    C-700 Ultra Zoom w promocji "Otwórz konto i wygraj".
    Tzn. na razie dostałem tylko pismo (patrz tutaj:
    http://strony.wp.pl/wp/panbambaryla/), ale mam nadzieję,
    że niedługo dojdzie... ;-) Tak na marginesie na portfel
    czekam już kilka tygodni, na kartę CitiConnect też...

    Czy są inni szczęśliwcy??

    Pzdr,
    Bam

    P.S. Miała być Toyota.... dla żony.... ;-)

  • 2. Data: 2002-08-06 12:51:38
    Temat: Re: Citi - wygrałem aparat cyfrowy
    Od: "Anetta" <a...@g...pl>

    Ja taki aparat (lub bardzo podobnu - na pewno z ZOOMem) dostalam kilka
    miesiecy temu za założenie lokaty. Otrzymalam go od razu w oddziale. Portfel
    tez :)))
    Dlaczego ty czekasz na to kilka tygodni?

    Pozdrawiam,
    Anetta

    Użytkownik Pan Bambaryla <p...@u...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aio4ch$8si$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-08-06 13:02:19
    Od: "Pafcik" <p...@u...gov.pl>

> [...]
    Portfel
    > tez :)))
    > Dlaczego ty czekasz na to kilka tygodni?

    na oko to dali ci prostego "głupiego jasia" kupowanego w Chinach na
    kilogramy - wartego kilka złotych, a ten Olympus o którym pisze pan
    Bambaryla jest wart pi razy oko jakieś 2000 zł,

  • 4. Data: 2002-08-06 13:11:55
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Pafcik" <p...@u...gov.pl> napisał w wiadomości
    > na oko to dali ci prostego "głupiego jasia" kupowanego w Chinach na
    > kilogramy - wartego kilka złotych, a ten Olympus o którym pisze pan
    > Bambaryla jest wart pi razy oko jakieś 2000 zł,

    troche wiecej ;) Jakies 2700 brutto

  • 5. Data: 2002-08-06 13:39:48
    Od: "Pafcik" <p...@u...gov.pl>

    > Użytkownik "Pafcik" <p...@u...gov.pl> napisał w wiadomości
    >

    > troche wiecej ;) Jakies 2700 brutto

    wart jest 2000 bo za tyle go można kupić jak się dobrze poszuka :-)

  • 6. Data: 2002-08-06 14:38:55
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl (Rafal M) wrote in <aiohr3$fni$1@news.gazeta.pl>:

    /ciach.../

    >troche wiecej ;) Jakies 2700 brutto

    Eee... chyba nie. Chodzi po 1900 zl.

    W.

  • 7. Data: 2002-08-06 14:40:31
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <9...@8...50.33.219>, Wojciech Skrzypinski wrote:
    > markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl (Rafal M) wrote in <aiohr3$fni$1@news.gazeta.pl>:
    >
    > /ciach.../

    > Eee... chyba nie. Chodzi po 1900 zl.

    Allergo? :)))

  • 8. Data: 2002-08-06 18:40:34
    Od: "Gall" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Pan Bambaryla" <p...@u...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Udało mi się wygrać aparat cyfrowy Olympus Camedia
    > C-700 Ultra Zoom w promocji "Otwórz konto i wygraj".
    Jesteś pewien że to jest oryginalny cyfrowy Olympus?
    Pozdr.

  • 9. Data: 2002-08-06 19:41:37
    Od: <r...@p...onet.pl>

    1.Gratuluje nagrody - tzn poki co listu z informacja o wygranej ;-)
    (w przypadku tego banku dopisek taki jest wskazany,niestety)
    2.Znajac citibank - w warunkach promocji gdzies ukryty jest zapewne dopisek ze
    rodzaj nagrody moze ulec zmianie (conajmniej w porownaniu z tym co widac na
    ulotce).
    Zycze aby byl to TEN model i TEN producent o ktorym wspominasz.
    3. Rozbawily mnie posty w tym watku - bo chyba nikt Ci nie pogratulowal (w
    koncu jestes-juz prawie- jednym z 10 posiadaczy tych aparatow)
    Drugi raz napisz ze wygrales aparat za 2500 zl - jak widac opis bez tej
    informacji malo cieszy ;-P (to do osob ktore strzelaly cenami w tym watku)

    Jak juz dostaniesz to cudo (czytalem sobie o tym modelu troche) to uwazaj zeby
    zbyt szybko nie trafil na allegro (m.in. dosc czesto przebywaja tam amatorzy
    cudzej wlasnosci)

  • 10. Data: 2002-08-06 20:11:27
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    > wart jest 2000 bo za tyle go można kupić jak się dobrze poszuka :-)

    Znaczy sie za zachodnia granica ;)
    To sa nawet po 1600 :) - sprawdzone :)