    From: "0miron0" <0...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: wplaty dolarow z innego kraju
    Date: Tue, 6 Aug 2002 12:13:18 +0200

    czesc,
    nie wiem czy dobrze trafilem jak nie to przepraszam..
    mam problem - moj kolega jest w islandii i tam pracuje. zarobione pieniadze
    zamienia na dolary i wplaca je na konto dolarowe zalozone w banku w polsce.
    przy kazdej takiej przesylce traci troche pieniedzy z sumy. do tej pory byly
    to 3 -4 dolary ale w maju i czerwcu "stracil" 28 dolarow.
    1. czy ktos moze powiedziec gdzie zostaja te pieniadze
    2. jak najtaniej robic takie operacje
    za wszelkie info dzieki
    pozdrawiam
    miron