  • 11. Data: 2002-10-08 13:42:04
    Temat: Re: wiwat Pekao SA - oprocentowanie
    Od: darek ciesla <d...@W...pl>

    Maciej "AbrahaM" Piotrowski wrote:
    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > Nie zartuje, co gorsza sie pomylil, jest 23,5%
    >
    > --
    Ale to jest oprocentowanie overdraftu.
    Linia kredytowa 19 cos.

    --
    darek ciesla
    d...@d...pl

  • 12. Data: 2002-10-08 13:42:32
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

  • 13. Data: 2002-10-08 14:46:26
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ale to jest oprocentowanie overdraftu.
    > Linia kredytowa 19 cos.

    19,75% - o ten procent mi wlasnie chodzilo :)

  • 14. Data: 2002-10-08 15:07:51
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    jasne - bo 19,75%, nie zmienia to faktu ze to o wiele za duzo

    >Zartujesz? :)

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 15. Data: 2002-10-09 10:41:57
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "b2d2" <m...@o...gratka.pl> napisał w wiadomości

    > Co zanczy 0 proc. opłat??!!! To bank czy pomoc społeczna, opłaty wzrosną,
    bo
    > oprocentowanie spadło.

    A czy Ty myślisz, że banki zarabiają głównie na depozytach???
    Tu się liczą głównie kredyty.
    Z jednej strony przyjmuja od Ciebie kasę na lokatę, a z drugiej zaraz ją
    wydają innej osobie na kredyt, bo na tym robi się kasę.

    Ciekawe, czym potem banki będą zachęcać ludzi do trzymania u nich kasy, czy
    może banki będą praktycznie tylko do udostęniania kredytu, regulowania
    należności przelewami i udostęniania platikowych pieniędzy za jedyne
    10zl/mc + ewentualnie seria dodatkowych opłat ;)
    Jak tak dalej pojdzie to będzie się opłacało mieć tylko 1 konto, bo więcej
    może byc dla niektorych sporym obciążeniem

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2002-10-09 11:23:34
    Od: <b...@p...pl>

    b2d2 <m...@o...gratka.pl> wrote:

    > Mnie sie wydaje, ze liczy sie glownie obrot papierami wierzycielskimi, czyli
    > po?yczanie pieniedzy rzadowi, kredyty i lokaty, to detal, dlatego tak s?abo
    > sie staraja

    i to jest wlasnie chore - panstwo nie powinno pozyczac tyle zeby bankom oplacalo sie
    utrzymywac wysokie oprocentowanie- bo przeciez i tak musi pozyczyc, a i gwarancja
    zwrotu jest.
    moze sie nie znam, ale tak wysokie oprocentowanie kredytow (jak np. pekao sa)
    wydaje sie gwarantowac duzy zysk przy tak niskiej inflacji nawet pozyczajac tylko
    ludnosci

    --
    cyfry w adresie email to anty_spam, wytnij je piszac do mnie!

  • 17. Data: 2002-10-09 11:45:00
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > 19,75% - o ten procent mi wlasnie chodzilo :)

    Adam jak zwykle użuł dużego skrótu ;-)
    19,75% podaje bank, zgodnie z ustawą o kredytach ten sam bank podaje 23,5 % ;-))
    Pekao mistrzem świata w wysokości oprocentowania linii k.
    Grzegorz

  • 18. Data: 2002-10-09 12:46:17
    Od: "b2d2" <m...@o...gratka.pl>

    > A czy Ty myślisz, że banki zarabiają głównie na depozytach???
    > Tu się liczą głównie kredyty.

    Mnie sie wydaje, ze liczy sie glownie obrot papierami wierzycielskimi, czyli
    pożyczanie pieniedzy rzadowi, kredyty i lokaty, to detal, dlatego tak słabo
    sie staraja

    --
    bp

  • 19. Data: 2002-10-12 08:15:03
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 9 Oct 2002 12:41:57 +0200, "BUCKS"
    <b...@u...to.poczta.onet.pl> wrote:

    >A czy Ty myślisz, że banki zarabiają głównie na depozytach???
    >Tu się liczą głównie kredyty.

    Mysle, ze obecnie duze znaczenie w przychodach banku maja takze
    prowizje. Co z reszta z ich wynikow finansowuych mozna wyczytac.
    Wiec konto 0%, 0 oplat dla bankow nie jest najlepszym pomyslem.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730