  • 1. Data: 2002-07-09 13:10:18
    Temat: weksel
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    Moj znajomy w tamtym roku mial dlug w banku, zawarl na jesieni z bankiem
    porozumienie o splacie ktore ja tez podpisalam razem z wekslem in blanco do
    pewnej sumy ...
    moj znajomy niestety nie wywiazywal sie ze swoich zobowiazan dlatego bank
    podpisal z nim nowa ugode na wiosne tego roku ja jako poreczyciel (weksel)
    ale tej ugody juz nie podpisywalam.

    Pytania:
    Czy ta ugoda mnie obowiazuje jesli nie wyrazalam na nia zgody?
    Czy bank nie przekroczyl swoich uprawnien?
    Czy stare porozumienie jest niewazne?

    Oliwia
    gg 25244

  • 2. Data: 2002-07-09 14:29:44
    Temat: Re: weksel
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Czy ta ugoda mnie obowiazuje jesli nie wyrazalam na nia zgody?
    Nie
    > Czy bank nie przekroczyl swoich uprawnien?
    Nie
    > Czy stare porozumienie jest niewazne?
    Nie - jest ważne nadal.

  • 3. Data: 2002-07-10 05:55:18
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    > Nie
    > Nie
    > Nie - jest ważne nadal.

    jak to mozliwe ze stara ugoda jest wazna a nowa nie ???

    Oliwia
    gg 25244

  • 4. Data: 2002-07-10 07:18:01
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    "Oliwia" <i...@p...onet.pl> wrote in message

    > jak to mozliwe ze stara ugoda jest wazna a nowa nie ???

    Weksel bez umowy wekslowej nie jest wiele wart, tj. mozna go podwazac.
    Umowa ktora TY podpisalas jest wazna.
    To znaczy wiazaca dwie strony - Ciebie i bank.
    Inne - nie.

    Michal.