    From: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: weksel
    Date: Tue, 9 Jul 2002 15:10:18 +0200

    Moj znajomy w tamtym roku mial dlug w banku, zawarl na jesieni z bankiem
    porozumienie o splacie ktore ja tez podpisalam razem z wekslem in blanco do
    pewnej sumy ...
    moj znajomy niestety nie wywiazywal sie ze swoich zobowiazan dlatego bank
    podpisal z nim nowa ugode na wiosne tego roku ja jako poreczyciel (weksel)
    ale tej ugody juz nie podpisywalam.

    Pytania:
    Czy ta ugoda mnie obowiazuje jesli nie wyrazalam na nia zgody?
    Czy bank nie przekroczyl swoich uprawnien?
    Czy stare porozumienie jest niewazne?

    Oliwia
    gg 25244