  • 1. Data: 2002-07-09 12:24:29
    Temat: kredyt mieszkaniowy
    Od: <a...@g...pl>

    Witam
    Zauwazylam, ze toczy sie juz dyskusja na temat kredytow w EURO i zlotowkach.
    A ja mam pytanie do wszystkich, ktorzy wzieli juz taki kredyt o rade.
    Na co nalezy zwrocic uwage pzy wyborze kredytu, jak nie dac sie oszukac przy
    "wyliczaniu oprocentowania"? Widzialam np. reklame Millenium, ze maja
    oporcentowanie 3,25 % - pewnie to jakis haczyk.

    Pozdrawiam

    Aneta

  • 2. Data: 2002-07-09 12:32:58
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "wyliczaniu oprocentowania"? Widzialam np. reklame Millenium, ze maja
    > oporcentowanie 3,25 % - pewnie to jakis haczyk.

    Bo to jest słynne _od_
    Trzeba pójść i zapytać w konkretnym przypadku jakie się dostanie
    oprocentowanie i ile wynoszą prowizje od rozpatrzenia, przyznania ...,
    koszty ubezpieczenia, zastawów ...

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-07-09 12:34:34
    Od: "Jakub" <b...@i...pl>

    Użytkownik <a...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:agekpu$lre$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > "wyliczaniu oprocentowania"? Widzialam np. reklame Millenium, ze maja
    > oporcentowanie 3,25 % - pewnie to jakis haczyk.

    Kredyty w Euro to przeważnie LIBOR + marża banku, a LIBOR 1m, 3m, 6m jest
    dzis wlasnie ok. 3,5%, czyli wszystko zależy od marzy banku, a ona jest tez
    ok. 3,5%

    jakub

  • 4. Data: 2002-07-09 12:37:46
    Od: "KuFeL" <k...@g...pl>

    Polecam kredyt w CHF, chyba bardziej stabilne od EURO.

    KuFeL

  • 5. Data: 2002-07-09 12:47:38
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

    > Polecam kredyt w CHF, chyba bardziej stabilne od EURO.
    jak zdewaluuja zl to wszystko poleci
    a zubry chyba 9% daja w PLN

    pozdrawiam,
    jelen

  • 6. Data: 2002-07-09 12:48:04
    Od: "Jakub" <b...@i...pl>

    > Polecam kredyt w CHF, chyba bardziej stabilne od EURO.
    >
    > KuFeL

    Patrzac na to co robi i co jeszcze zrobi rzad, to radzilbym kredyt
    zlotowkowy, moze troche wyzsze oprocentowanie ale mniej strachu w zwiazku z
    dewaluacja zlotowki, a oprocentowanie juz blisko 10%

    jakub

  • 7. Data: 2002-07-09 13:02:49
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "KuFeL" <k...@g...pl> wrote in message news:ageln5$bft$1@news.gazeta.pl...
    > Polecam kredyt w CHF, chyba bardziej stabilne od EURO.

    oj chyba w obecnych czasach CHF to największe ryzyko ...
    EUR idzie do góry kiedy po prostu złotówka słabnie, natomiast CHF rośnie
    kiedy tylko jakiś samolot się rozbije ... wystarczy spojrzeć na amplitudę
    wahań za ostatni rok - EUR - 28,85%, CHF- 24,55%

    poza tym kiedyś chyba będziemy zarabiać w EUR

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 8. Data: 2002-07-09 13:03:54
    Od: "KuFeL" <k...@g...pl>

> [...]
    > wahań za ostatni rok - EUR - 28,85%, CHF- 24,55%
    >
    > poza tym kiedyś chyba będziemy zarabiać w EUR

    a ja mam taki na 16 lat i cos czuje ze bede musial go przewalutowac...

    KuFeL

  • 9. Data: 2002-07-09 13:27:21
    Od: "Michal " <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    jelen <j...@j...prv.pl> napisał(a):

    > a zubry chyba 9% daja w PLN

    ale dla VIPów, przeciętnie to jest powyżej 10%

  • 10. Data: 2002-07-09 13:27:27
    Od: "Michal " <p...@N...poczta.gazeta.pl>