  • 1. Data: 2002-07-09 11:46:08
    Temat: jesli ktos czuje temat kredytow mieszkaniowych
    Od: "marqz" <m...@w...pl>

    zapraszam do rozmowy nawet na priva.
    mam kilka pytan
    Wzialem wlasnie kredyt na mieszkanie w Euro i sie troche przestraszylem :(.
    Ale chcialbym znac wasze zdanie.
    Czy za 3 lata jesli kredyty stanieja to zawsze jest taka mozliwosc by wziac
    inny kredyt mieszkaniowy na splate obecnego kredytu mieszkaniowego w
    calosci?
    Marcin

  • 2. Data: 2002-07-09 11:59:58
    Od: Dariusz Zmokly <g...@g...com.pl>

    marqz wrote:

    > zapraszam do rozmowy nawet na priva.

    a ja propobnuje pogawedzic na forum grupy
    temat tez mnie interesuje

    Dariusz Zmokly

  • 3. Data: 2002-07-09 12:04:50
    Od: "Jakub" <b...@i...pl>

    Użytkownik Dariusz Zmokly <g...@g...com.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:agej86$gk1$...@n...tpi.pl...

    > a ja propobnuje pogawedzic na forum grupy
    > temat tez mnie interesuje

    Ja w styczniu wzialem kredyt w PKO BP na splate kredytu w Euro w GE Bank
    Mieszkaniowy

  • 4. Data: 2002-07-09 12:16:52
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

    > Ja w styczniu wzialem kredyt w PKO BP na splate kredytu w Euro w GE Bank
    > Mieszkaniowy

    w pkobp chcieli mi dac 48k ;-))) wiec podziekowalem poszedlem do lg i
    dostalem 128k
    fakt, ze po bojach i starciach, ale dali

    brralem w USD i sie boje troche dewaluacji...
    na to jest potrzebna zgoda sejmu prawda ? miejmy nadzieje, ze Lepper cos
    zdziala i nie zdewaluuja ;-)))

    pozdrawiam,
    jelen

  • 5. Data: 2002-07-09 12:23:42
    Od: "Jakub" <b...@i...pl>

> [...]
    >
    > brralem w USD i sie boje troche dewaluacji...
    > na to jest potrzebna zgoda sejmu prawda ? miejmy nadzieje, ze Lepper cos

    Ja bralem w pko bo mam tam konto i dostalem wiekszy upust a kwota, ktora
    chcialem to dostalem.
    Na szczescie dewaluacja juz mnie tak nie interesuje, bo zdazylem
    przewalutowic na zlote i jeszcze na tym zarobilem, bo wzialem kredyt w Euro
    po 3,9zl, a przewalutowilem po 3,6zl. A obecnie oprocentowanie w zl mam
    nizesze niz na poczatku w Euro :)

    jakub

  • 6. Data: 2002-07-09 12:47:50
    Od: <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > po 3,9zl, a przewalutowilem po 3,6zl. A obecnie oprocentowanie w zl mam

    A ja załatwiłem w Millenium. Oprocentowanie 4.40% ale pełno opłat i prowizji. A
    biurokracja jak z Kafki. Odradzam, chyba, że ktoś ma dużo czasu i zna się na
    umowach bo Millenium potrafi napisać coś takiego co się prawnikom nie śniło :-)

    Bart

  • 7. Data: 2002-07-09 12:56:30
    Od: "jelen" <j...@j...prv.pl>

> [...]
    Euro
    > po 3,9zl, a przewalutowilem po 3,6zl. A obecnie oprocentowanie w zl mam

    Ja mialem tam konto bo mnie zdenerwowali, konto od 9 lat, linia kredytowa
    10k nigdy nie wykorzystywana, na koncie duze obroty, srednie saldo tez duze,
    lokaty, itepe
    i chceili dac 48k.
    A, poniewaz jest konkurencja zamknalem konto i korzystam tylko z mBanku.

    pozdrawiam,
    jelen

  • 8. Data: 2002-07-09 12:59:33
    Od: "Jakub" <b...@i...pl>

    > A, poniewaz jest konkurencja zamknalem konto i korzystam tylko z mBanku.

    ja z mbanku tez korzystam, ale marmurek tez jakis lepiej miec, zeby np.
    wybrac wieksza gotowke, tylko skad ja wziasc :)

    jakub

  • 9. Data: 2002-07-09 13:11:30
    Od: "MK" <m...@w...pl>

    Mam kredyt w Euro (Millenium), oproc. 5,59 %

    Dostępne oprocentowanie w zł (po liczeniu prowizji) ok 11 %.

    W związku z tym rata miesięczna jest niższa nawet przy Euro 4,5 PLN.
    (przewalutowanie było po 3.8)

    Wniosek - istotne jest głównie oprocentowanie, gdzyż przy kredytach
    wieloletnich to odsetki stanowią lwią część,

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 10. Data: 2002-07-10 07:40:51
    Temat: Do tych, co w MIllenium mają kredyt
    Od: <k...@g...pl>

> [...]
    >
    > Wniosek - istotne jest głównie oprocentowanie, gdzyż przy kredytach
    > wieloletnich to odsetki stanowią lwią część,

    A ILE CZEKALIŚCIE NA PRZEWALUTOWANIE PO ZŁOŻENIU DYSPOZYCJI???