  • 11. Data: 2013-05-07 19:40:01
    Temat: Re: uwaga na karty prepaid bre banku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 07 May 2013 18:22:53 +0200, Maruda napisał(a):

    > Tak to jest, jak się człowiek z rana nie napije.

    Na to wychodzi :D

    --
    xbartx

  • 12. Data: 2013-05-07 21:14:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ..
    > Mam taką sytuację: po doladowaniu karty kwota ok 200 zl i dokonaniu kilku
    > transakcji (wszystkie juz sa zaksięgowane) saldo jakie pozostało na
    > karcie jest mniejsze o 40 zl niz wynikaloby to z sumy obciazen.

    Jedyne sensowne wyjaśnienie tego, jakie mi przychodzi do głowy, to
    nieusunięta blokada, choć już zaksięgowana. Ostatecznie, to raczej kasa z
    konta nie zniknie, bo by się księgowość w banku nie zgadzała. To nie
    prywatna firemka z jednym właścicielem, gdzie nieuczciwy przedsiębiorca
    może sobie do keiszeni nadwyżkę wziąć. W ostatecznym rozrachunku raczej
    pieniądze nie zginął. Jesli jest, jak piszesz, to ja bym maila do nich
    napisał, by mieć na piśmie ich stanowisko, a potem powiadomił nadzór
    bankowy, że mają niewiarygodny system ksiegowy. I ktoś to wyjaśni. Bo na
    pwno jest to do wyjaśnienia, ale człowiek na infolinii nie jest osobą
    kompetentną po prostu.

  • 13. Data: 2013-05-07 21:31:59
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    jeszcze jedna możliwość - poprzedni użytkownik karty
    kupował coś w dziwnych miejscach za granicami PL na
    dzikim zachodzie i kartę obciążyło z wielomiesiecznym
    opóźnieniem (to się zdarza, nawet po ponad 20 miesiącach)

    a do tego jeszcze blokady "stały sie niewidoczne" i to
    z boku wygląda jakby pracownik banku ukradł pieniądze...

  • 14. Data: 2013-05-07 21:51:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 7 May 2013 12:31:59 -0700 (PDT), Sebastian
    <z...@g...pl> wrote:
    > jeszcze jedna możliwość - poprzedni użytkownik karty
    > kupował coś w dziwnych miejscach za granicami PL na

    Nie było innego użytkownika, zakupy tylko w kraju. Zrzut z systemu:
    http://www.shareimages.com/image.php?63421-q5aWm5mZl
    6Kqk5.Wlw-c.jpeg

    Probowałem reklamować od doładowania z 26.04 na kwote 241.51 bo w
    momencie tego doładowania było juz karcie ok 100 pln, po doladowaniu
    saldo powinno być ok 350 pln, stąd moje zaskoczenie że szybko środki
    stopniały. Ale analizując od kilku doładowań wcześniej wygląda na to,
    że więcej "zniknęło" :/

    Żeby zostało 5 pln saldo w momencie doladowan musiałoby być ujemne, a
    takiego nigdy na tym prepaidzie nie udało mi się uzyskać.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2013-05-07 22:17:30
    Od: m <m...@g...com>

    On 05/07/2013 09:51 PM, Marek wrote:

> [...]
    > saldo powinno być ok 350 pln, stąd moje zaskoczenie że szybko środki
    > stopniały. Ale analizując od kilku doładowań wcześniej wygląda na to, że

    Przychodzi mi do głowy KK Citi, gdzie w systemie nie wszystko było
    widoczne i ogólnie się za bardzo nie zgadzało, dopiero na papierowym
    wyciągu były widoczne wszystkie operacje. Nie przypomnę sobie czego
    brakowało, czy spłat, czy prowizji za wypłatę, czy odsetek czy rat tych
    ich pożyczek w karcie, dawno to było, ale czegoś mi brakowało.

    Może to taki przypadek?

    > Żeby zostało 5 pln saldo w momencie doladowan musiałoby być ujemne, a
    > takiego nigdy na tym prepaidzie nie udało mi się uzyskać.

    Albo właśnie udało Ci się jakimś cudem uzyskać niedozwolone ujemne saldo?

    p. m.

  • 16. Data: 2013-05-07 22:52:26
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    jemu się udało albo poprzedniemu użyszkodnikowi

  • 17. Data: 2013-05-07 23:02:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 7 May 2013 13:52:26 -0700 (PDT), Sebastian
    <z...@g...pl> wrote:
    > jemu się udało albo poprzedniemu użyszkodnikowi

    Chętnie się dowiem jak.Często sprawdzam saldo, gdyby było ujemne bym
    zwrócił na to uwagę . Jestem jedynym użytkownikiem tej karty od jej
    aktywacji.

    --
    Marek

  • 18. Data: 2013-05-07 23:19:20
    Od: m <m...@g...com>

    On 05/07/2013 11:02 PM, Marek wrote:

    > Chętnie się dowiem jak.Często sprawdzam saldo, gdyby było ujemne bym
    > zwrócił na to uwagę

    Niekoniecznie musiałoby być widoczne.

    Czy robiłeś sumowanie od początku użytkowania karty? Wychodzi więcej niż
    5zł?

    p. m.

  • 19. Data: 2013-05-07 23:45:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 07 May 2013 23:19:20 +0200, m <m...@g...com> wrote:
    > Czy robiłeś sumowanie od początku użytkowania karty? Wychodzi
    więcej niż
    > 5zł?

    nie da się, bre pokazuje tylko ostatnie 20 transakcji.

    --
    Marek