  • 1. Data: 2013-05-06 17:39:07
    Temat: Phishing ING mnie trafił :)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Coś takieg przed chwilą dostałem :)

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    From: "ING Bank" <i...@i...pl>
    Subject: Account Alert !
    To: Recipients <i...@i...pl>
    Date: Mon, 06 May 2013 10:33:43 -0500 (1 minute, 55 seconds ago)

    ING Bank

    Szanowny Kliencie cenione,

    Masz płatność przychodząca trafi na Twoje konto. Ta transakcja nie może być
    ukończyć z powodu błędów w informacji o koncie.

    Jesteś zobowiązany do kliknij na logo poniżej wobec utrwalić ten problem natychmiast.

    Zaloguj się

    Prosimy nie odpowiadać na tę wiadomość. Jeśli masz pytania, zadzwoń obsługi klienta w
    numer na odwrocie karty. Są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

    Mamy nadzieję, że znajdziesz nasze usługi Internet Banking, łatwe i wygodne w użyciu.

    Pozdrawiam serdecznie
    Dyrektor
    ING Bank Śląski S.A,
    Cyfrowe dyrektor bankowości
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---
    Parę nagłówków:

    To: Recipients <i...@i...pl>
    From: "ING Bank" <i...@i...pl>
    Date: Mon, 06 May 2013 10:33:43 -0500

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 2. Data: 2013-05-06 17:44:45
    Temat: Re: Phishing ING mnie trafił :)
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Mamy nadzieję, że znajdziesz nasze usługi Internet Banking, łatwe i wygodne w

    wiedziałem, że polska język trudna, ale nie żeby aż tak ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2013-05-07 01:23:44
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-05-06 17:44, RobertS pisze:

    > wiedziałem, że polska język trudna, ale nie żeby aż tak ;-)

    Dooobre ... guglowy translator ? - LOL