    Date: Tue, 07 May 2013 22:17:30 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: uwaga na karty prepaid bre banku

    On 05/07/2013 09:51 PM, Marek wrote:

    > Nie było innego użytkownika, zakupy tylko w kraju. Zrzut z systemu:
    > http://www.shareimages.com/image.php?63421-q5aWm5mZl
    6Kqk5.Wlw-c.jpeg

    > Probowałem reklamować od doładowania z 26.04 na kwote 241.51 bo w
    > momencie tego doładowania było juz karcie ok 100 pln, po doladowaniu
    > saldo powinno być ok 350 pln, stąd moje zaskoczenie że szybko środki
    > stopniały. Ale analizując od kilku doładowań wcześniej wygląda na to, że
    > więcej "zniknęło" :/

    Przychodzi mi do głowy KK Citi, gdzie w systemie nie wszystko było
    widoczne i ogólnie się za bardzo nie zgadzało, dopiero na papierowym
    wyciągu były widoczne wszystkie operacje. Nie przypomnę sobie czego
    brakowało, czy spłat, czy prowizji za wypłatę, czy odsetek czy rat tych
    ich pożyczek w karcie, dawno to było, ale czegoś mi brakowało.

    Może to taki przypadek?

    > Żeby zostało 5 pln saldo w momencie doladowan musiałoby być ujemne, a
    > takiego nigdy na tym prepaidzie nie udało mi się uzyskać.

    Albo właśnie udało Ci się jakimś cudem uzyskać niedozwolone ujemne saldo?

    p. m.