  • 1. Data: 2013-05-06 21:01:40
    Temat: Tytuły wpłat w BPH przy spłacie kredytu
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Od kliku misięcy oglądam przez internet historię spłat mojego
    kredytu w BPH https://www.bph.pl/sezam/index.jsp
    i zastanawia mnie jedna rzecz.
    Otóż, od kilku miesięcy mam nadpłatę prawie 150 zł
    a jednocześnie system pokazuje że mam zaległości (w tym odsetki
    karne chyba sprzed roku) - które miesiąc w miesiąc nie chcą
    pokryć się tą aktualną nadpłatą!
    Nadpłata przenosi się z miesiąca na miesiąc i nie spłaca
    tej starej zaległości.

    Zaległy kapitał 0.00
    Kwota zaległości na dziś 103.71
    W tym odsetki karne 20.71
    Kwota następnej płatności 1021.13

    Wysokość raty miesięcznej 1167.36

    Znalazłem informację w internecie że aby spłacić odsetki karne to
    należy dokonać odrebnej wpłaty z tytułem wpłaty: WIN33
    Informację taką znalazłem na www.forum-bankowe.pl i jest ona z
    2010 roku więc mam pytanie do Was - czy ta sztuczka z tytułem
    wpłaty jest aktualna?

  • 2. Data: 2013-05-06 21:24:53
    Temat: Re: Tytuły wpłat w BPH przy spłacie kredytu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poszukiwacz" <o...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Informację taką znalazłem na www.forum-bankowe.pl i jest ona z
    > 2010 roku więc mam pytanie do Was - czy ta sztuczka z tytułem

    BPH ma niestety różne udziwnienia. Z opisanym przez Ciebie problemem nie
    spotkałem się, ale swego czasu (moze i w 2010 roku, albo coś koło tego),
    miałem taki problem, że spłaciłem przez pomyłkę dwa razy kartę w jednym
    okresie rozliczeniowym. No to naturalnym mi sie wydało, że w następnym
    dokonałem spłaty o kwotę pomniejszoną o tę nadpłatę w poprzednim okresie.
    To co mnie się wydało oczywiste, dla banku już oczywiste nie było. System
    wygenerował upomnienie za ileś tam złotych, że nie dokonałem minimalnej
    wpłaty. Akurat faktycznie ta nadpłata była na tyle duża, że dopłata w
    kolejnym okresie była mniejsza od tej kwoty minimalnej. Też miałem bilans
    dodatni, a jednocześnie przysyłali mi upomnienia.

    Ja wówczas ten problem rozwiązałem poprzez kilka wizyt w oddziale. I
    niestety jedna wizyta nei wystarczyła pomimo zaangażowania sie pracownika
    banku :-) Gdzieś tam na górze ciężko było kogoś przekonać, że system jest
    głupi. Wydaje mi się, że niestety w Twoim wypadku będzie właśnie o to
    chodzić. Trzeba się tam przejść.

  • 3. Data: 2013-05-08 09:50:06
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    poszukiwacz wrote: