    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: uwaga na karty prepaid bre banku
    Date: Tue, 7 May 2013 21:14:54 +0200

    news:almarsoft.728106176123152798@news.neostrada.pl.
    ..
    > Mam taką sytuację: po doladowaniu karty kwota ok 200 zl i dokonaniu kilku
    > transakcji (wszystkie juz sa zaksięgowane) saldo jakie pozostało na
    > karcie jest mniejsze o 40 zl niz wynikaloby to z sumy obciazen.

    Jedyne sensowne wyjaśnienie tego, jakie mi przychodzi do głowy, to
    nieusunięta blokada, choć już zaksięgowana. Ostatecznie, to raczej kasa z
    konta nie zniknie, bo by się księgowość w banku nie zgadzała. To nie
    prywatna firemka z jednym właścicielem, gdzie nieuczciwy przedsiębiorca
    może sobie do keiszeni nadwyżkę wziąć. W ostatecznym rozrachunku raczej
    pieniądze nie zginął. Jesli jest, jak piszesz, to ja bym maila do nich
    napisał, by mieć na piśmie ich stanowisko, a potem powiadomił nadzór
    bankowy, że mają niewiarygodny system ksiegowy. I ktoś to wyjaśni. Bo na
    pwno jest to do wyjaśnienia, ale człowiek na infolinii nie jest osobą
    kompetentną po prostu.