  • 1. Data: 2013-05-07 01:36:57
    Temat: uwaga na karty prepaid bre banku
    Od: Marek <f...@f...com>

    Mam taką sytuację: po doladowaniu karty kwota ok 200 zl i dokonaniu
    kilku transakcji (wszystkie juz sa zaksięgowane) saldo jakie
    pozostało na karcie jest mniejsze o 40 zl niz wynikaloby to z sumy
    obciazen. Po telefonie na ich infolinie do kart prepaid, opisie
    problemu, 15 min. oczekiwaniu na "konsultacje" pan w infolinii
    stwierdzil ze nic nie jest w stanie pomoc (!) i ze problem powinienem
    zgłosić do wydawcy karty (!!), bakajac coś przy tym o visie (??),
    lekko się zirytowalem i wyraziłem się lekko niepochlebnie o nim, bo
    dzwonię przeciez do infolinii banku, która wydaje te karty, więc
    komu jeszcze mam to zgłaszać?? W końcu stwierdził ze musze się
    osobiście udac do placówki bre banku aby złożyć pisemna reklamację.
    Kilka spostrzeżeń po kontakcie z infolinią:
    - brak umiejętnosci liczenia w zakresie 0-100
    - wciskają kit, ze transakcje zblizeniowe sa offline co w przypadku
    ich kart jest nieprawdą
    - nie robi na nich wyrażenia fakt, ze prosta arytmetyka podaje inny
    wynik salda niż "system". Gdyby arymetyką byłoby wykonanie sumowania
    2+2 a "system" wyświetlał by wynik 5 uparcie będą twierdzić ze
    "system" ma rację. Ba nawet jak sami policzą to wychodzi im 6 ale to
    nie ważne, bo prawidłowy wynik i tak jest 5.
    - w trakcie rozmowy odnioslem wrażenie, ze osoba na infolinii daje do
    zrozumienia "jak jest i co z tego, ze źle? To Twój problem".
    Żeby było ciekawiej, to doładowanie nie było przy zerowym saldzie,
    także brakuje więcej ale nie ma jak tego udowodnic, bo (strasznie
    dretwy) system trans. do kart nie wyświetla salda po każdej operacji
    (tylko koncowe) więc mogę jedynie na podstawie historii opierac się
    na ostatnim doladowaniu.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2013-05-07 08:07:16
    Temat: Re: uwaga na karty prepaid bre banku
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-07 01:36, Marek pisze:
    > - nie robi na nich wyrażenia fakt, ze prosta arytmetyka podaje inny
    > wynik salda niż "system". Gdyby arymetyką byłoby wykonanie sumowania

    A w "blokadach" nic się nie ukrywa?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-05-07 08:33:08
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:

    > A w "blokadach" nic się nie ukrywa?
    OIDP to tam ie ma pokazanych blokad.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    EMACS = Emacs Manuals Are Cryptic and Surreal

  • 4. Data: 2013-05-07 10:04:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 07 May 2013 08:07:16 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > A w "blokadach" nic się nie ukrywa?

    Oczywiście, że nie. Kartę używam dość często, ciekawe ile w skali
    roku kasy zniknęło. Podejrzeń nabrałem gdy we sklepie dostałem odmowe
    gdy środki wg moich kalkulacji powinny jeszcze być.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2013-05-07 10:07:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 07 May 2013 08:33:08 +0200, null<k...@p...onet.pl> wrote:
    > OIDP to tam ie ma pokazanych blokad.

    Sa, dzwoniłem wcześniej na infolinię gdy jeszcze były blokady i już z
    samych blokad mi się nie zgadzało saldo. W ogóle nie chcieli
    rozmawiać bo "oni blokad nie widzą" i dopiero jak będą zaksięgowane
    to jest podstawa do rozmowy.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2013-05-07 10:07:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-07 10:04, Marek pisze:

    > Oczywiście, że nie. Kartę używam dość często, ciekawe ile w skali roku
    > kasy zniknęło. Podejrzeń nabrałem gdy we sklepie dostałem odmowe gdy
    > środki wg moich kalkulacji powinny jeszcze być.

    Rzucisz screenem z wyciągu?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2013-05-07 10:19:47
    Od: Maruda <m...@n...com>

    Na marginesie: u mnie strona http://prepaid.bzwbk.pl/
    nie otwiera się. Radzi mi ono skorzystać z wyszukiwarki...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 8. Data: 2013-05-07 10:20:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 07 May 2013 10:07:24 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Rzucisz screenem z wyciągu?

    po południu postaram się podrzucic linka.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2013-05-07 18:15:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 07 May 2013 10:19:47 +0200, Maruda napisał(a):

    > Na marginesie: u mnie strona http://prepaid.bzwbk.pl/
    > nie otwiera się. Radzi mi ono skorzystać z wyszukiwarki...

    A co ma wubek do bre?

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2013-05-07 18:22:53
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-05-07 18:15, xbartx pisze:

    > A co ma wubek do bre?

    Ano nic nie ma... :)
    Ja mam kartę inetową prepaid bzwbk i jakoś-tak mi się to w rozumie zlało
    w jedno. Tak to jest, jak się człowiek z rana nie napije.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.