  • 1. Data: 2013-05-07 17:34:06
    Temat: Zrob to sam - payleven - bezabonamentowy terminal kart dla osob fiz
    Od: k...@g...com

  • 2. Data: 2013-05-07 17:40:33
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

  • 3. Data: 2013-05-08 00:10:41
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-05-07 17:40, MarekZ pisze:

    - w MZK mało przydatny ;P

  • 4. Data: 2013-05-08 13:29:46
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    > > Gdyby tylko oplaty byly nizsze ;-)
    >
    > > https://payleven.pl/#Individual
    >
    > > To ten tego mozna by he he...

    > No, drogo. :/

    gdyby wypuszczono ofertę za np. 50zł brutto plus
    powiedzmy 1,5% transakcji bez dodatkowych groszy
    pomyślałbym że to jakieś polowanie na szarą strefę

    a tak, myślę że to jakaś "pomoc szwagrowi" w opchnięciu
    agentowi rozliczeniowemu jakiejś partii terminali (bo
    przecież "zaproponowano nową usługę", a to uzasadnia
    kupno przez agenta rozliczeniowego terminali na które
    i tak nie będzie zbytu"

    może jestem mało inteligentny ale jakoś nie umiem
    wyobrazić sobie legalnego zastosowania tychże
    urządzeń przez nie-przedsiębiorcę.

    no chyba że przez szarą strefę, ale ta woli gotówkę

  • 5. Data: 2013-05-08 13:42:43
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 8 maja 2013 13:29:46 UTC+2 użytkownik Sebastian napisał:

> [...]
    >
    > wyobrazić sobie legalnego zastosowania tychże
    >
    > urządzeń przez nie-przedsiębiorcę.
    >

    > no chyba że przez szarą strefę, ale ta woli gotówkę

    Byc moze desperat nie majacy na splate karty zaplaci te prowizje i bedzie rolowal
    dlug, ale drogo go to wyjdzie

  • 6. Data: 2013-05-08 15:20:47
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Tue, 7 May 2013 08:34:06 -0700 (PDT), k...@g...com napisał(a):

    > Gdyby tylko oplaty byly nizsze ;-)
    > https://payleven.pl/#Individual
    > To ten tego mozna by he he...

    "Możesz wybrać darmowy czytnik Swipe & Sign, który podłącza się do
    smartfona lub tableta poprzez wejście audio..."

    nie wiem, czy dobrze rozumiem... czy to mozliwe, ze jakis autorski protokol
    komunikacji zastosowali?

    --
    jg

  • 7. Data: 2013-05-11 15:42:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Sebastian <z...@g...pl> writes:

    > może jestem mało inteligentny ale jakoś nie umiem
    > wyobrazić sobie legalnego zastosowania tychże
    > urządzeń przez nie-przedsiębiorcę.

    Ale dlaczego przez nie-przedsiębiorcę, przecież to jest usługa dla
    przedsiębiorców.
    --
    Krzysztof Halasa