  • 31. Data: 2010-10-21 15:05:55
    Temat: Re: transakcje na znikome kwoty
    Od: "<a href=\"http://lepszalokata.pl\">kalkulator lokat</a>" <...@t...pl>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 16:57:39 +0200, Bogusław Faja napisał(a):

    > Dnia Wed, 20 Oct 2010 20:09:21 +0200, MarekZ napisał(a):
    > [...]

    seleniumhq.org/
    watintestrecord.sourceforge.net
    addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3863/

    od koloru do wyboru :)

    --
    Kalkulator lokat: http://lepszalokata.pl/

  • 32. Data: 2010-10-21 16:17:20
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 21 Paź, 08:54, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Opłata roczna wynosi 250 zł, a więc więcej. Kartę mógłbym zamknąć i wystąpić
    > o nową. Nie chcę tego robić bo mam ją na negocjowanych warunkach i
    > powątpiewam czy uzyskam ponownie równie dobre warunki.

    Nie wiem jakie to dobre warunki, ale ja swojego czasu zrezygnowalem z
    AQ i wzialem platyne, oplata nieco wyzsza, ale tez wystarczy 120
    transakcji. Jak nie jestes przywiazany do papieru to mozesz sie
    przerzucic na elektroniczna prase i daje sie wypracowac odpowiednia
    liczba transakcji http://www.nexto.pl

    MK

  • 33. Data: 2010-10-22 15:36:51
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > a nie ma za co, też w ten sposób "zaspakajam" apetyt niektórych kart,
    > którymi muszę wyrobić ileś transakcji, aby za nie nie płacić np. gold z
    > eurobanku lub debetówka z bzwbk ;-)

    Hehehe. Dzisiaj po sześćdziesiątej transakcji aż zadzwonili do mnie z PayU
    (nie z banku wystawcy karty) czy zdaję sobie sprawę, że powiększam sobie
    nadpłatę i czy mają te transakcje zaakceptować czy odrzucić. Więc
    wytłumaczyłem co i jak. Śmiech pani w słuchawce - bezcenny. :)