  • 21. Data: 2010-10-21 06:22:58
    Temat: Re: transakcje na znikome kwoty
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 20 Oct 2010 22:58:20 +0200, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    >Idę na ilość na tej karcie (120 transakcji rocznie), a nie na kwotę, bo
    >karty powinny być bezpłatne. Jeden pies paypal/moneybookers/Allegro/dotpay
    >dla tak znikomej kwoty. Szczególnie że byłem już gotowy pożegnać się z całą
    >stówką. :)

    Ja tu widzę pewien paradoks: zawracanie sobie gitary setką transakcji,
    aby karta pozostała bezpłatna, a jednocześnie pogodzenie się ze stratą
    stówki. Nie prościej ponieść opłatę roczną za kartę?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 22. Data: 2010-10-21 06:54:51
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:3umvb6tlt6ca1mk08r6uei5ht517h01p8k@4ax.
    com...

    > Ja tu widzę pewien paradoks: zawracanie sobie gitary setką transakcji,
    > aby karta pozostała bezpłatna, a jednocześnie pogodzenie się ze stratą
    > stówki. Nie prościej ponieść opłatę roczną za kartę?

    Opłata roczna wynosi 250 zł, a więc więcej. Kartę mógłbym zamknąć i wystąpić
    o nową. Nie chcę tego robić bo mam ją na negocjowanych warunkach i
    powątpiewam czy uzyskam ponownie równie dobre warunki.

  • 23. Data: 2010-10-21 06:59:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 20:09:21 +0200, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > dołu kwoty transakcji w wysokości 1,01 zł. Jako że będą to tak czy
    > inaczej transakcje "bezzwrotne" i zapewne skończy się na jakichś
    > organizacjach charytatywnych zastanawiam się czy warto szukać jakiegoś
    > miejsca z niższym ograniczeniem czy po prostu zaczynać je klepać? A może
    > ktoś ze stałych Grupowiczów jest w stanie przyjmować niższe płatności
    > kartą za pośrednictwem internetu? Albo ma jakiś pomysł. No bo chyba
    > mógłbym jeszcze samemu sobie wpłacać na konto Paypal. A już najbardziej
    > super byłoby gdyby ktoś miał pomysł jak to zrobić i się jednocześnie nie

    Mi jeszcze przyszedł do głowy pomysł z doładowaniem telefonu tylko, że
    tutaj min. to 5pln no ale jeżeli masz jakiś pre-paid to cała kwota jest
    Twoja. Tudzież możesz zacząć sprzedawać doładowania hłe hłe.
    Z allegro, to chyba jeszcze możesz sobie obciążyć konto wystawiając
    ogłoszenie na otodom, otomoto czy tam innych ich serwisach. Tylko, że to
    działa tak, że na koniec miesiąca dostajesz podsumowanie i następuje
    obciążenie Twojego konta na allegro (no ale jak nadpłacisz to raczej nie
    problem). Jak ktoś dużo ogłoszeń wystawia, to ma powiedzmy darmowy kredyt
    na ileś tam dni.

    --
    xbartx

  • 25. Data: 2010-10-21 06:59:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

> [...]

    tutaj min. to 5pln no ale jeżeli masz jakiś pre-paid to cała kwota jest
    Twoja. Tudzież możesz zacząć sprzedawać doładowania hłe hłe.
    Z allegro, to chyba jeszcze możesz sobie obciążyć konto na allegro
    wystawiając ogłoszenie na otodom albo otomoto czy tam innych ich
    serwisach. Tylko, że to działa tak, że na koniec miesiąca dostajesz
    podsumowanie i następuje obciążenie Twojego konta na allegro. Jak ktoś

  • 24. Data: 2010-10-21 06:59:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

  • 26. Data: 2010-10-21 07:58:48
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > ogłoszenie na otodom, otomoto czy tam innych ich serwisach. Tylko, że to
    > działa tak, że na koniec miesiąca dostajesz podsumowanie i następuje
    można za każdym razem regulować debet

  • 27. Data: 2010-10-21 11:49:21
    Od: Marx <M...@n...com>

    > Ewentualnie kupić kosiarkę w praktikerze/obi/castoramie/leroymerlinie i
    > zaraz się rozmyślić - przyjmując zwrot na drugą kartę?

    zwrot musi być na tą samą kartę, inaczej nie chcą zwracać. Ale spotkałem
    się ze zwrotem gotówki.
    Marx

  • 28. Data: 2010-10-21 12:39:03
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 21 Oct 2010 13:49:21 +0200, Marx <M...@n...com> wrote:

    >zwrot musi być na tą samą kartę, inaczej nie chcą zwracać.
    "karta, ktora placilem, juz nie istnieje"

    WAM

  • 29. Data: 2010-10-21 13:45:46
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10/21/2010 01:49 PM), Marx wrote:

    > zwrot musi być na tą samą kartę, inaczej nie chcą zwracać. Ale spotkałem
    > się ze zwrotem gotówki.

    Nigdy nie miałem problemów ze zwrotem na inną kartę. Testowałem w OBI i
    w Praktikerze. No ale zawsze to były kwoty w okolicach 200zł.

    p. m.

  • 30. Data: 2010-10-21 14:57:39
    Od: Bogusław Faja <...@t...pl>

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 20:09:21 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Mam dość pilną potrzebę wykonania około stu transakcji internetowych jedną z

    Jest takie narzędzie: Selenium. Wykorzystuje się je przy testowaniu
    aplikacji internetowych. Nagrywasz akcję - krok po kroku - a następnie
    możesz dowolną ilość razy to odpalić. Akcja zapisuje się do pliku html,
    działa wyśmienicie ;-)

    Inne narzędzie z tej serii to Watin. A jeśli tylko dla FF, to są pluginy
    nagrywające makra. Z Twojego punktu widzenia spełnią swoje zadanie równie
    dobrze, jak wymienione Selenium.

    pozdrawiam,
    --
    Kalkulator lokat: http://lepszalokata.pl/kalkulator-lokat/