  • 1. Data: 2010-10-20 16:33:42
    Temat: mBank nowy regulamin od dziś
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Koniec darmowego kredytu?
    Ktoś już przebrnął przez nowy regulamin?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-10-20 16:57:42
    Temat: Re: mBank nowy regulamin od dziś
    Od: " " <a...@g...pl>

    tu masz 3 punkty, które zostały zmienione
    http://www.mbank.pl/blog/artykul,775,zmiana-regulami
    now-mbanku.html

  • 3. Data: 2010-10-20 17:07:17
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-20 18:33, Jan Werbinski pisze:
    > Koniec darmowego kredytu?

    Nie.

    > Ktoś już przebrnął przez nowy regulamin?

    Tak.

  • 4. Data: 2010-10-21 20:15:01
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    neoniusz wrote:

    > Nie.

    > Tak.

    Uczestniczysz w konkursie na post, niosący najmniej informacji ? ;-)

    witrak()

  • 5. Data: 2010-10-21 20:19:31
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-21 22:15, witrak() pisze:

    > Uczestniczysz w konkursie na post, niosący najmniej informacji ? ;-)

    Nie. Przynajmniej nie rozwlekam bez sensu jak niektorzy tutaj, a jeden
    taki w szczegolnosci. Ten post niesie tyle informacji o ile pyta
    watkotworca, wiec w czym problem?

  • 6. Data: 2010-10-23 06:28:38
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    neoniusz wrote:

    > Nie. Przynajmniej nie rozwlekam bez sensu jak niektorzy tutaj, a
    > jeden taki w szczegolnosci. Ten post niesie tyle informacji o ile
    > pyta watkotworca, wiec w czym problem?

    Widzisz, jesteś tu raczej dość nowy, a sądząc po ujawnianych
    cechach charakteru - "młody" ;-)
    Jest taki dobry zwyczaj (a w grupach usenetowych - wręcz nakaz),
    że należy dostosowywać się do zwyczajów towarzystwa, w które się
    wchodzi.
    Po pierwsze, tutaj uczestnicy - pomijając wpadających jak po ogień
    z jednym pytaniem - oczekują nie tylko odpowiedzi, ale również
    objaśnienia, dlaczego ta odpowiedź jest dobra. Taka lakoniczność,
    jaką zaprezentowałeś niczemu nie służy - myślę, że wiesz o tym, iż
    odpowiedź na drugie pytanie była prawie obraźliwa.

    Po drugie, czy nie zauważyłeś, że większość ludzi (a na pewno
    wszyscy kulturalni, cokolwiek to słowo miałoby znaczyć) nie
    reaguje na rozwlekłość wypowiedzi "niektórych" ? Zapewne nie
    zauważyłeś, że - pomijając pewne fragmenty - rozwlekłe wypowiedzi
    świadczą lepiej o poziomie inteligencji tego autora niż posty
    znacznej części piszących. Na pewno nie zauważyłeś, że
    bezpośrednio atakują go prawie wyłącznie nowi, albo ludzie, którym
    nie podałbyś ręki.

    Nie traktuj tego, co napisałem, jako "pouczania" akurat Ciebie -
    to odnosi się do wielu osób, w pewnym sensie tylko "na Ciebie
    wypadło", zatem - bez urazy :-)

    witrak()

  • 7. Data: 2010-10-23 08:55:17
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-23 08:28, witrak() pisze:

    > Widzisz, jesteś tu raczej dość nowy, a sądząc po ujawnianych
    > cechach charakteru - "młody" ;-)

    Jestem "tu" od 2005 roku. Nie sadz ludzi po nicku, bo jeszcze nie ma
    ustawowego nakazu posiadania jednego :)

  • 8. Data: 2010-10-23 12:04:57
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 23 Oct 2010 08:28:38 +0200, witrak() napisał(a):

    > Widzisz, jesteś tu raczej dość nowy, a sądząc po ujawnianych
    > cechach charakteru - "młody" ;-)

    Falę to sobie w wojsku urządzaj. Albo ktoś pisze sensownie, albo nie;
    Neoniusz prezentuje się pozytywnie i na zadane pytanie odpowiedział
    wyczerpująco.

    > Po pierwsze, tutaj uczestnicy - pomijając wpadających jak po ogień
    > z jednym pytaniem - oczekują nie tylko odpowiedzi, ale również
    > objaśnienia, dlaczego ta odpowiedź jest dobra.

    A raczej - ty tak sobie kombinujesz.

    > Taka lakoniczność,
    > jaką zaprezentowałeś niczemu nie służy - myślę, że wiesz o tym, iż
    > odpowiedź na drugie pytanie była prawie obraźliwa.

    Chyba oszalałeś.

    > Po drugie, czy nie zauważyłeś, że większość ludzi (a na pewno
    > wszyscy kulturalni, cokolwiek to słowo miałoby znaczyć) nie
    > reaguje na rozwlekłość wypowiedzi "niektórych" ?

    Ta, bo mają owego "niektórego" w KF.
    Przed pytajnikiem nie stawia się spacji.

    > Zapewne nie
    > zauważyłeś, że - pomijając pewne fragmenty - rozwlekłe wypowiedzi
    > świadczą lepiej o poziomie inteligencji tego autora niż posty
    > znacznej części piszących.

    Szkoda, że rzekomy poziom inteligencji przekłada się na pieprzenie w bambus
    w usenecie.

    > Nie traktuj tego, co napisałem, jako "pouczania" akurat Ciebie -
    > to odnosi się do wielu osób, w pewnym sensie tylko "na Ciebie
    > wypadło", zatem - bez urazy :-)

    To może próbuj pouczać kogoś, kto przegina, a nie człowieka, który
    odpowiedział krótko, treściwie i na temat.

    AK, bez odbioru

  • 9. Data: 2010-10-23 12:36:39
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-23 14:04, Andrzej Kubiak pisze:

    > Szkoda, że rzekomy poziom inteligencji przekłada się na pieprzenie w bambus
    > w usenecie.

    Popatrz na to:

    http://groups.google.pl/group/pl.rec.dom/browse_thre
    ad/thread/29dc71eed3702bcc?hl=pl#

  • 10. Data: 2010-10-23 14:28:07
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 23 Oct 2010 14:36:39 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Popatrz na to:
    > http://groups.google.pl/group/pl.rec.dom/browse_thre
    ad/thread/29dc71eed3702bcc?hl=pl#

    <facepalm>

    Czepiasz się, dla witraknawiasa jest to wzorzec wyższej inteligencji :)

    AK