  • 1. Data: 2005-10-28 07:06:10
    Temat: token w bankach
    Od: "Ferdynand" <p...@n...pl>

    witam

    jaki bank oprocz Lukasa oferuje token wykorzystywany np do logowania lub
    przelewow?

  • 2. Data: 2005-10-28 07:29:17
    Temat: Re: token w bankach
    Od: "PiotrJ" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Ferdynand" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > jaki bank oprocz Lukasa oferuje token wykorzystywany np do logowania lub
    > przelewow?

    Volkswagen Bank Direct

    --
    PiotrJ

  • 3. Data: 2005-10-28 07:44:57
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    > jaki bank oprocz Lukasa oferuje token wykorzystywany np do logowania lub
    > przelewow?

    BGŻ. Kiedyś z automatu i za darmo, teraz - niestety - trzeba słono zapłacić.

    Grzexs

  • 4. Data: 2005-10-28 07:58:52
    Od: Przemek <c...@p...pf.pl>

    Ferdynand napisał(a):
    > witam
    >
    > jaki bank oprocz Lukasa oferuje token wykorzystywany np do logowania lub
    > przelewow?

    Nordea, płatny za pierwszy rok użytkowania 20 zł.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 5. Data: 2005-10-28 08:09:20
    Od: "Peyto" <p...@o...pl>

    "Przemek" <c...@p...pf.pl> wrote in message
> [...]

    PKO BP z tego cos wiem, a teraz jeszcze BOŚ - 50 zł opłata jednorazowa

    pozdro
    peyto

  • 6. Data: 2005-10-28 09:23:07
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > PKO BP z tego cos wiem, a teraz jeszcze BOŚ - 50 zł opłata jednorazowa

    Ale PKO BP SA już nie

  • 7. Data: 2005-10-28 10:03:59
    Od: p1w <p...@w...pl>

    Ferdynand wrote:
    > witam
    >
    > jaki bank oprocz Lukasa oferuje token wykorzystywany np do logowania lub
    > przelewow?

    BZWBK

  • 8. Data: 2005-10-28 15:34:41
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "Ferdynand" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > jaki bank oprocz Lukasa oferuje token wykorzystywany np do logowania lub
    > przelewow?

    VW Bank Direct, BZWBK, Pekao SA, słyszałem, że również BGŻ, BOŚ i Nordea. W
    każdym banku tokeny kosztują mniej lub więcej np. w BZWBK 80 zł/rok a w
    innych bankach nieco mniej (w Lukasie 30 zł/rok a w VWBD chyba 1 zł w
    promocji do końca 2005 r.). Ale darmowych tokenów generalnie nie ma. Coraz
    częściej banki przechodzą na tańsze dla nich rozwiązania np. ostatnio na SMS
    Kody (BZWBK, BPH i prawdopodobnie za jakiś czas mBank). SMS Kody są również
    tańsze dla klientów do momentu przekroczenia pewnej ilości operacji w ciągu
    roku. Potem tańszy jest token, ale token to wydatek dla banku kilkaset zł za
    sztukę (które bank odzyska od klienta tylko częściowo, albo wcale) natomiast
    SMS Kody są w skali kilkuset tys klientów o wiele tańsze, ale niestety każdy
    SMS Kod kosztuje 20 gr nie licząć pewnej darmowej miesięcznej puli (w BZWBK
    i prawdopodobnie w innych bankach podobnie).

  • 9. Data: 2005-10-28 18:02:25
    Od: Jacek <k...@n...gazeta.pl>

    On Fri, 28 Oct 2005 17:34:41 +0200, "Paweł Nyczaj"
    <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "Ferdynand" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    >VW Bank Direct, BZWBK, Pekao SA, słyszałem, że również BGŻ, BOŚ i Nordea. W

    Pekao SA ma tylko karty kodów jednorazowych. Prawie ich się jednak nie
    używa, bo nie służą do logowania ani potwierdzania transakcji do
    wcześniej zdefiniowanych kont... Citibank nie ma nawet tego.

    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2005-10-31 06:48:43
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 28 Oct 2005 09:58:52 +0200, Przemek napisał(a):

    > Nordea, płatny za pierwszy rok użytkowania 20 zł.

    A mają prawdziwy token (z klawiaturą) czy taki jak w Lukasie?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004