  • 11. Data: 2005-10-31 06:57:10
    Temat: Re: token w bankach
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Jacek Osiecki napisał(a):

    > A mają prawdziwy token (z klawiaturą) czy taki jak w Lukasie?

    To token bez klawiatury nie jest prawdziwy?

  • 12. Data: 2005-10-31 08:48:14
    Od: anom <a...@v...pl>

    Jacek Osiecki wrote:
> [...]

    I w Volkswagen Bank Direct tez jest token

  • 13. Data: 2005-10-31 10:54:22
    Od: " m@rkop" <m...@N...gazeta.pl>

    Ferdynand <p...@n...pl> napisał(a):

    > jaki bank oprocz Lukasa oferuje token wykorzystywany np do logowania lub
    > przelewow?

    SGB24.

    Pzdr

  • 14. Data: 2005-10-31 13:48:25
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 31 Oct 2005 07:57:10 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):
    > To token bez klawiatury nie jest prawdziwy?

    O tyle jest "nieprawdziwy", że w minimalnym tylko stopniu poprawia
    bezpieczeństwo.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 15. Data: 2005-10-31 15:22:17
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 31 Oct 2005 13:48:25 +0000 (UTC), w <s...@j...home>,
    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(-a):

    > O tyle jest "nieprawdziwy", że w minimalnym tylko stopniu poprawia
    > bezpieczeństwo.

    Jasne :)

  • 16. Data: 2005-10-31 22:10:38
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:dk4f86$506$1@news.elsat.net.pl...

    > To token bez klawiatury nie jest prawdziwy?

    Każdy token jest prawdziwy, natomiast w zależności od typu albo tylko
    wyświetla ciąg cyfr (najprostszy typ m.in. RSA SecurID), albo posiada
    klawiaturę (m.in tokeny firmy Vasco, ActivCard) pozwalającą na ochronę PINem
    i operacje typu pytanie odpowiedź (tzn. bank podaje kod, wpisujes go do
    tokena i token generuje odpowiedź). Oczywiście token z klawiatura zapewnia
    wyzszy poziom ochrony, gdyż do jego uruchomienia potrzebny jest PIN.

  • 17. Data: 2005-10-31 22:12:03
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik " m@rkop" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > SGB24.

    Co to jest SGB24?. Nie chodziło przypadkiem o BZWBK24?

  • 18. Data: 2005-11-01 01:25:54
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Paweł Nyczaj napisał:

    > Co to jest SGB24?. Nie chodziło przypadkiem o BZWBK24?

    Może jakiś Societe Generale ;-)

    K.

  • 19. Data: 2005-11-01 12:29:03
    Od: " m@rkop" <m...@N...gazeta.pl>

    Paweł Nyczaj <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl> napisał(a):

    > Co to jest SGB24?. Nie chodziło przypadkiem o BZWBK24?

    Nie.
    SGB to Spółdzielcza Grupa Bankowa, której konto internetowe nazywa się właśnie
    SGB24. Wystarczyło w google wpisać, by dowiedzieć się więcej na jej temat... ;P
    Pzdr

  • 20. Data: 2005-11-01 16:40:34
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

    > roku. Potem tańszy jest token, ale token to wydatek dla banku kilkaset zł
    za
    > sztukę [...]

    Ile???? A ja myślałem, że tokem tak ze 20 zł kosztuje...

    Grzexs