  • 1. Data: 2005-10-27 10:27:22
    Temat: Lokata Nordea HIT - co to za dziwo?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Witam,

    Czy ktoś może mi wytłumaczyć o co chodzi w lokacie Nordea HIT?
    Bo zonglują kwotami, funduszami, dodatkowo jakieś ubezpieczenia itd. -
    skutek jest taki że można się zupełnie pogubić - być może co chwila
    zmieniają to oprocentowanie i w niektórych materiałach jest nieaktualne :)

    W każdym razie: czy dobrze rozumiem, że to jest lokata która ma określone
    oprocentowanie pod warunkiem, że równocześnie ustaloną kwotę zainwestuje się
    w ich fundusze inwestycyjne? Czyli aby mieć np. oprocentowanie 7.55% na
    lokacie miesięcznej to trzeba oprócz kwoty na lokatę włożyć w fundusz 20k PLN?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 2. Data: 2005-10-27 18:08:12
    Temat: Re: Lokata Nordea HIT - co to za dziwo?
    Od: "saq" <s...@p...onet.pl>

    > Witam,
    <...>
> [...]
    > lokacie miesięcznej to trzeba oprócz kwoty na lokatę włożyć w fundusz 20k PLN?
    no wlasnie tak jest
    poza tym - 0801 NORDEA - i tam powiedza tobie wiecej

    Sebastian