  • 1. Data: 2005-10-27 17:38:54
    Temat: zamienilem Lukasa na BPH
    Od: "piotr.ek" <w...@N...gazeta.pl>

    Po powszechnie znanej i szeroko opisanej na grupie powolnej agonii i smierci
    e-lukasa obrazilem sie na nich i zamknalem konto. I od jakiegos czasu jestem
    uzytkownikiem BPH Sez@m ... jak na razie zadowolonym uzytkownikiem :-) Przez
    ostatni miesiac w lukasie zapomnialem jaka to przyjemnosc moc zalogowac sie i
    zrobic przelew o dowolnej porze dnia i nocy .. no i jeszcze te smsy - niezly
    bajer i co najwazniejsze DZIALA bez zarzutu !!!
    Ciekawe ile osob zdecydowalo sie na podobny krok?

  • 2. Data: 2005-10-27 17:42:26
    Temat: Re: zamienilem Lukasa na BPH
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    Użytkownik "piotr.ek" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawe ile osob zdecydowalo sie na podobny krok?

    poczekaj az obniza promocyjne oprocentowanie do 0,1 % to bedziesz wspominal
    ror, gdzi miales powyzej 3% bez zbednych lokat i blokowania kasy

    a btw mam nadzieje ze troche was ucieklo bo teraz lukas smiga az milo :)
    dziekuje w imieniu wiernych uzytkownikow lukasa

  • 3. Data: 2005-10-27 17:45:14
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-27 19:38- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    piotr.ek, gdy pisał(a):
> [...]
    > bajer i co najwazniejsze DZIALA bez zarzutu !!!
    > Ciekawe ile osob zdecydowalo sie na podobny krok?

    Że niby do BPH?
    Nie sądzę żeby wielu. Zwolennicy sportów ekstremalnych nie występują często.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 4. Data: 2005-10-27 17:48:14
    Od: "piotr.ek" <w...@g...pl>

    yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał(a):
    Zwolennicy sportów ekstremalnych nie występują często.

    no wlasnie ... dla mnie logowanie sie do lukasa przypominalo sport
    ekstremalny :-)

  • 5. Data: 2005-10-27 17:50:31
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > niezly
    > bajer i co najwazniejsze DZIALA bez zarzutu !!!
    > Ciekawe ile osob zdecydowalo sie na podobny krok?

    desperat?

    janke

  • 6. Data: 2005-10-27 17:54:10
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-27 19:48- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    piotr.ek, gdy pisał(a):
    > yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał(a):
    > Zwolennicy sportów ekstremalnych nie występują często.
    > no wlasnie ... dla mnie logowanie sie do lukasa przypominalo sport
    > ekstremalny :-)

    No cóż, było niefajnie, to fakt. Ale teraz prawie wszystko już działa
    (poza pocztą wewnętrzną), może faktycznie dlatego, że niecierpliwi zbiegli.
    Moich doświadczeń z systemem Sezam nie wspominam najlepiej, choć
    faktycznie doświadczałem wtedy sui generis suspensu.
    Najfajniej było, jak przez dwa dni system generował sobie debet na moim
    koncie, odmawiając podania transakcji, które ten debet spowodowały.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 7. Data: 2005-10-27 18:11:34
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 27 Oct 2005 17:38:54 +0000 (UTC), w <djr3be$ji2$1@inews.gazeta.pl>,
    "piotr.ek" <w...@N...gazeta.pl> napisał(-a):

> [...]
    > bajer i co najwazniejsze DZIALA bez zarzutu !!!
    > Ciekawe ile osob zdecydowalo sie na podobny krok?

    Zamienił stryjek... Ale mówcie co chcecie, przy całej gównianości Sez@ma,
    jednak najważniejsza pozostaje... reklama :)

  • 8. Data: 2005-10-27 18:21:33
    Od: DoNnErJaCk <d...@o...spamtrap.pl>

    piotr.ek wrote:
> [...]
    > bajer i co najwazniejsze DZIALA bez zarzutu !!!
    > Ciekawe ile osob zdecydowalo sie na podobny krok?

    Ja się z BPH właśnie wynoszę. Zmieniam na tandem mBank/Multibank.

    --
    DoNnErJaCk

  • 9. Data: 2005-10-27 19:42:19
    Od: "Tomek" <t...@p...com>

> [...]
    niezly
    > bajer i co najwazniejsze DZIALA bez zarzutu !!!
    > Ciekawe ile osob zdecydowalo sie na podobny krok?

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Ja zamieniłem Lukasa na Inteligo
    Też nie żałuję.

    Tomek

  • 10. Data: 2005-10-27 19:44:34
    Od: "Witek" <w...@e...com.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "piotr.ek" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    A ja przetrzymałem trudne chwile w Lukasie
    i też nie żałuję.

    Witek