  • 31. Data: 2020-05-20 22:32:50
    Temat: Re: tarcza - przelewy są realizowane czy nie są?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5ec4517f$0$540$6...@n...neostrada.pl

    > Już znam dwie osoby, które otrzymały po 5 kpln.
    > [dziwne, że akurat każda osoba potrzebuje dokładnie tyle samo...]
    > Ta druga otrzymała już wczoraj, ale ja o tym dowiedziałem się
    > dopiero dzisiaj...

    Dziś już wiem o 4 osobach...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 32. Data: 2020-05-21 13:20:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5ec4517f$0$540$6...@n...neostrada.pl

    Moze taki limit.

    >Dziś już wiem o 4 osobach...

    Dziwne, na wybory ciut za wczesnie :-)

    Chyba, ze chca uniknac negatywnych komentarzy - najwyzej dadza dwa
    razy, co to - ich pieniadze ? :-)

    J.

  • 33. Data: 2020-05-22 22:56:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5ec663ff$0$17346$6...@n...neostrada.pl

    > Moze taki limit.

    Mówisz?... ;)

    Dawno, ;) dawno ;) temu miałem widzenie [a co? -- niech mnie
    mają za wizjonera!] mówiące mi, że trzeba przygotować morowy
    wniosek... Pomyślałem, że zabiorę się za takowy MW dopiero
    wówczas, gdy pojawią się piątki, ale przejechałem konwerterem
    Wniosek O uMorzenie zaklęty w PeDeeFie Umowy... Złapałem się
    za głowę, widząc, co uczynił konwerter... Gdy piątki posypały
    się, zabrałem się za przeróbkę DOCowego Wniosku O uDzielenie
    na Wniosek O uMorzenie wizualnie podobny do tego z PeDeeFowej
    umowy...

    Pojąłem wówczas, dlaczego konwerter (PDF -> DOC)
    dał tak skomplikowany efekt... (ramka w ramce itd...)

    Widząc na papierze finalny efekt mych przeróbek, zauważyłem, że
    łatwiejsze by było zmontowane WOM od początku niż przerabianie
    gotowego DOCa WOD podpierane efektem konwertera WOM...

    > Dziwne, na wybory ciut za wczesnie :-)

    Para pójdzie w gwizdek?

    > Chyba, ze chca uniknac negatywnych komentarzy - najwyzej dadza dwa razy, co to -
    ich pieniadze ? :-)

    Pojawia się także szmal z PFR...

    -=-

    Morzenie składek funkcjonuje od dawna...

    -=-

    W TV mówią, że w podlaskim (i jeszcze w jakimś) tarcza funkcjonuje
    najszybciej/najlepiej a w mazowieckim najwolniej/najgorzej...

    -=-

    Ciekawe, ile dałaby koalicja PO-PSL...
    Słowa pełnego poparcia i szczerego współczucia? ;)

    -=-

    Postojówka ZUSowa terminuje ponoć w 3 miesiące od chwili odwołania Stanu epidemii...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 34. Data: 2020-05-23 21:41:23
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 19 May 2020 23:36:22 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Już znam dwie osoby, które otrzymały po 5 kpln.
    >[dziwne, że akurat każda osoba potrzebuje dokładnie tyle samo...]
    Otóż chyba są wyjątki kwotowe:

    https://szczecin.praca.gov.pl/-/12375329-terminy-roz
    patrzenia-wnioskow
    "Na dzień 21 maja 2020 r. Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie wypłacił
    pożyczki 9274 przedsiębiorcom na łączną kwotę 46 323 758,73 zł"

    średnia to 4995,01 :)

    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 35. Data: 2020-05-24 01:06:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" h...@4...com

> [...]

    > "Na dzień 21 maja 2020 r. Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie wypłacił
    > pożyczki 9274 przedsiębiorcom na łączną kwotę 46 323 758,73 zł"

    Więc ktoś dostał z dokładnością groszową?
    Może komuś potrącono za przekaz pocztowy,
    bo nie podał nr konta?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 36. Data: 2020-05-24 14:22:30
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 24 May 2020 01:06:39 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    patrzenia-wnioskow

    >Więc ktoś dostał z dokładnością groszową?
    Na to wygląda :)

    >Może komuś potrącono za przekaz pocztowy,
    >bo nie podał nr konta?
    Chyba nie można wnioskować inaczej niż na konto :)

    WAM

  • 37. Data: 2020-05-24 19:36:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" 0...@4...com

    > Na to wygląda :)

    > Chyba nie można wnioskować inaczej niż na konto :)

    Może ktoś starannie wyliczył swe straty i potrzeby...
    A że liczenie przerastało jego możliwości -- zlecił
    pracę profesjonalnej księgowej... Która właśnie tyle
    wzięła za swą drobiazgową/dokładną pracę, efektem
    której było staranne wyliczenie ww. strat i potrzeb?... ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 38. Data: 2020-05-24 23:59:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 May 2020 01:06:39 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
    > "WAM" h...@4...com

    patrzenia-wnioskow

    > Więc ktoś dostał z dokładnością groszową?

    Srednia o tym niekoniecznie swiadczy, ale suma juz tak - skads sie te
    73 gr wziely,

    J.

  • 39. Data: 2020-05-25 00:03:49
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    niektórzy noworejestrowani przedsiębiorcy rejestrują nową DG od 2go dnia miesiąca
    (gdyż to przedłuża niższy zus dla nowych firm o prawie cały miesiąc);

    jeśli ktoś niedawno w tym roku rozpoczynał działalność to być może nie wykazał
    pełnych miesięcy ale ułamek 30/31 lub 29/30 lub 28/29 i być może właśnie to było
    przyczyną dofinansowania mniejszego niż te równiutkie 5000zł

  • 40. Data: 2020-05-25 03:16:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <n...@p...pl> b...@g...co

    : niektórzy

[...]

    Piątki nie opierały się o przychody -- po prostu piątki.
    (chyba, że ktoś chciał mniej -- mógł aż do zera)
    NIP, regon, nr konta, imię z nazwiskiem, podpis...
    Albo w kopertę z papieru, albo via praca.gov.pl...
    Tak zwana chwila... [jeśli nie wliczać kolejki do
    skrzynki w papierowej wersji]

    --