  • 1. Data: 2020-05-17 04:06:08
    Temat: tarcza - przelewy są realizowane czy nie są?
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    z jednej strony słyszę w mediach jaki rząd wspaniały
    bo zagwarantował przedsiębiorcom tarczę ileś tam mld

    a z drugiej strony słyszę o jakichś rozruchach w stolicy
    gdzie protestują wkurzeni przedsiębiorcy

    jak to w końcu jest - czy ta słynna tarcza realizuje
    przelewy czy ich nie realizuje? I od czego to zależy?

  • 2. Data: 2020-05-17 08:56:02
    Temat: Re: tarcza - przelewy są realizowane czy nie są?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Niestety PiS przegra sam ze sobą wcześniej czy później.

    -----

  • 3. Data: 2020-05-17 11:41:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 16 May 2020 19:06:08 -0700 (PDT), "n...@p...pl"
    <n...@p...pl> wrote:
    > jak to w końcu jest - czy ta słynna tarcza realizuje
    > przelewy czy ich nie realizuje? I od czego to zależy?

    Najwyraźniej realizuje, w czwartek skladałem wniosek, w piątek po
    południu dostałem decyzję o przydzieleniu kasy, w poniedziałek ma
    przyjść.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2020-05-17 17:27:50
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    <n...@p...pl> wrote:

    >jak to w końcu jest - czy ta słynna tarcza realizuje
    >przelewy czy ich nie realizuje? I od czego to zależy?
    Od spadku przychodów :) I paru technicznych spraw jak wysłanie jpk/zus
    za miesiąc który wskazujesz jako spadkowy. Nie każdemu tarcza pokrywa
    brak przychodów (koszty).

    Toruoperatorzy, którzy rozliczają się w vat-marża, jest problem
    techniczny, którego rozwikłanie trwało w PFR ponad 2 tygodnie. I
    dopiero od jutra jest szansa że będą mogli odwołać się od zaniżonych
    wypłat i dostać tyle co faktycznie wynikało z przepisów:
    https://www.waszaturystyka.pl/pfr-touroperatorzy-dos
    tana-pieniadze-w-ciagu-dwoch-tygodni/
    https://www.waszaturystyka.pl/soit-alarmuje-nasze-wn
    ioski-o-subwencje-pfr-wciaz-odrzucane/
    https://www.waszaturystyka.pl/pfr-zapewnia-ze-obslug
    uje-juz-platnikow-vat-marzy/

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 5. Data: 2020-05-17 17:37:05
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2020-05-17 o 11:41, Marek pisze:

    > Najwyraźniej realizuje, w czwartek skladałem wniosek, w piątek po
    > południu dostałem decyzję o przydzieleniu kasy, w poniedziałek ma przyjść.

    I tak i NIE

    Córka - firma zatrudniająca ok 50 pracowników
    dostała fundusze - chyba te ze środków unijnych

    Zona - tzw. mikroprzedsiębiorca, dostała od ZUS
    tzw. postojowe i zwolnienie ze składek
    Natomiast wnioski złożone do WUP ( DKDG oraz PKDG)
    dalej bez odpowiedzi pozytywnej czy negatywnej - złożone 24.04

    Z tego co paplali ostatnio w TVN ponoć najgorzej jest w W-wie
    a w innych miastach - w zależności od mocy przerobowych Urzędów Pracy

  • 6. Data: 2020-05-17 17:54:14
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 17 May 2020 17:37:05 +0200, Waldek <m...@a...nie.dam> wrote:

> [...]
    >
    >Z tego co paplali ostatnio w TVN ponoć najgorzej jest w W-wie
    >a w innych miastach - w zależności od mocy przerobowych Urzędów Pracy
    Osobiscie dostalem juz drugie postojowe a kolega nie dostal
    pierwszego. Pomoc z PUP też idzie różnie, w Szczecinie zaczęli parę
    dni temu informować o tym które wnioski o pożyczkę rozpatrują:
    https://szczecin.praca.gov.pl/-/12375329-terminy-roz
    patrzenia-wnioskow
    Wpis aktualizują codziennie w dni robocze.
    Ale o tym które wnioski na dofinansowanie kosztów czy dofinansowanie
    etatów realizują informacji brak.

    WAM

  • 7. Data: 2020-05-17 19:12:56
    Od: Marek <f...@f...com>

> [...]
    > Natomiast wnioski złożone do WUP ( DKDG oraz PKDG)
    > dalej bez odpowiedzi pozytywnej czy negatywnej - złożone 24.04

    Pisałem o tarczy 2.0 a to co wymieniles to tarcza 1.0. Ja mam na
    mysłi tarcze 2.0 i wsparcie z PFR. To robią szybko. PUP/WUP czeka się
    długo, nawet miesiąc.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2020-05-17 20:50:14
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2020-05-17 o 11:41, Marek pisze:

    > Najwyraźniej realizuje, w czwartek skladałem wniosek, w piątek po
    > południu dostałem decyzję o przydzieleniu kasy, w poniedziałek ma przyjść.

    a o co wnioskowałeś?

    u mnie cisza, wnioski złożone i nic, żadnego info czy jest ok czy coś
    źle albo że mi się nie należy

    ps
    ktoś już coś dostał? ew. jak długo czekaliście od złożenia wniosku?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 9. Data: 2020-05-18 12:14:58
    Od: zaqu <r...@g...com>

    ZUS: Pierwsze postojowe, wniosek 2.04 - wypłata 15.04
    drugie postojowe, wniosek 4.05, druk RSP-D 4.05, korekta na inny wniosek RSP-DK 15.05
    po telefonie z zusu. Wcześniej nie było jeszcze wniosku "DK" jak wypełniałem, więc
    tutaj czekam. Stare wnioski tylko dotyczą pierwszego postojowego, kontynuacja już na
    RSP-DK.

    Mikropożyczka PUP 5000 zł: wniosek 24.04 - wypłata 15.05
    ZUS: umorzenie za marzec. Decyzja pod koniec ubiegłego tygodnia ok.14.05.2020.

    Pozdrawiam.

  • 10. Data: 2020-05-18 12:59:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik nowyjestem napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]

    >jak to w końcu jest - czy ta słynna tarcza realizuje
    >przelewy czy ich nie realizuje? I od czego to zależy?

    Ja tam z drugiej reki slyszalem, jak jakis przedsiebiorca zlozyl
    wnioski do chyba wszystkich programow, a nie dostal zadnej odpowiedzi.

    Bo rzad sie chwali, ze wplynelo juz 800 tys wnioskow, ale sie nie
    chwali ile rozpatrzyl :-)

    Niektore maja byc uzaleznione od JPK_VAT, wiec pytanie, czy
    przedsiebiorcy plik wyslali.

    J.