  • 1. Data: 2020-05-22 15:03:49
    Temat: Alior
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    A w radiu cos mowia, ze Alior ma problemy techniczne, karty nie
    dzialaja, i zeby sprawdzic stan konta.

    J.

  • 2. Data: 2020-05-22 15:58:44
    Temat: Re: Alior
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 22.05.2020 o 15:03, J.F. pisze:
    > A w radiu cos mowia, ze Alior ma problemy techniczne, karty nie
    > dzialaja, i zeby sprawdzic stan konta.
    >

    > J.

    i sprawdziłeś?
    coś z konta zniknęło?

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 3. Data: 2020-05-22 17:29:11
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert_DF w

    > i sprawdziłeś?
    > coś z konta zniknęło?

    Przecież to TROLL !!!

    Nudzi się, to generuje bzdurne wątki na różnych grupach...

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2020-05-22 19:55:34
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2020-05-22 o 15:03, J.F. pisze:
    > A w radiu cos mowia, ze Alior ma problemy techniczne, karty nie
    > dzialaja, i zeby sprawdzic stan konta.

    Ano prawda. Mi uwaliło dziś 2 razy płatność kartą. Jedną weszła w
    blokady rachunku (kiosk Ruch) druga nie (Biedronka)
    Telefon na infolinię (czas oczekiwania 17 minut) od razu wycofali.
    Zalogowałem się zaraz po telefonie do nich i już po blokadzie:) Śladu
    nie ma.

    --
    t0maszek

  • 5. Data: 2020-05-22 20:57:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "N Tom" napisał w wiadomości grup
    .invalid.200522.invalid...
    Robert_DF w <news:5ec7da94$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>:

    >Przecież to TROLL !!!
    >Nudzi się, to generuje bzdurne wątki na różnych grupach...

    Jakbys mial konto w Aliorze z grubsza kwota, to bys inaczej spiewal
    :-P

    J.

  • 6. Data: 2020-05-22 21:47:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5ec820b7$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    user J.F. pisze tak:

    > Jakbys mial konto w Aliorze z grubsza kwota, to bys inaczej spiewal

    Sugerujesz że należy zrobic przelew? :) o kurde przelewy też nie
    działaja ;)

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 7. Data: 2020-05-22 23:19:43
    Od: Peter <k...@w...pl>

    W dniu 2020-05-22 o 15:03, J.F. pisze:
    > A w radiu cos mowia, ze Alior ma problemy techniczne, karty nie dzialaja, i zeby
    > sprawdzic stan konta.

    U mnie pojawiło sie "Alior Online" tego poprzednio nie było.
    Po wpisaniu loginu pojawia się zupełnie nowe okno - podaj hasło użytkownika ..
    Niżej puste pole na hasło, a dotychczas było hasło maskowane. O nie, nie zemną
    takie numery. Nie dałem hasła!.

    Też tak macie ?

    peter

  • 8. Data: 2020-05-23 07:50:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 22 May 2020 20:47:51 +0100, PiteR napisał(a):
    > in <news:5ec820b7$0$522$65785112@news.neostrada.pl>

    > Sugerujesz że należy zrobic przelew? :) o kurde przelewy też nie
    > działaja ;)

    W radiu sugerowali raczej, ze mogli okrasc.
    A skoro Wyzsza Kultura nie informuje dokladnie, co sie dzieje, to
    podejrzenia sa uzasadnione :-)

    Co prawda tu akurat byli lepsi od innych, bo jednak pasek na stronie
    dali. Karty nie dzialaja, plac blikiem.

    A swoja droga - to Alior jakos dziwnie spadl na gieldzie i to gdzies
    od lipca 2019 sie spadek zaczal. Brak zaufania do "panstwowego" banku?
    Czy tam PiS tez swojego prezesa obsadzil ?
    Widze, ze bank aktualnie jakby bez prezesa.

    J.

  • 9. Data: 2020-05-23 08:18:48
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2020-05-22 o 23:19, Peter pisze:
> [...]
    > użytkownika ..
    > Niżej puste pole na hasło, a dotychczas było hasło maskowane. O nie, nie

    Też tak mamy. Od września 2019. ROTFL

    --
    t0maszek

  • 10. Data: 2020-05-23 13:39:50
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2020-05-23 o 07:50, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > A swoja droga - to Alior jakos dziwnie spadl na gieldzie i to gdzies
    > od lipca 2019 sie spadek zaczal. Brak zaufania do "panstwowego" banku?

    Się okazało, że wcześniej 'menadżerowie' trochę rozdawali kredyty na
    lewo i prawo nie patrząc na ryzyko.

    np. taki Kania

    --
    Pete