  • 41. Data: 2020-05-25 13:23:20
    Temat: Re: tarcza - przelewy są realizowane czy nie są?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 24 May 2020 19:36:32 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Może ktoś starannie wyliczył swe straty i potrzeby...
    >A że liczenie przerastało jego możliwości -- zlecił
    >pracę profesjonalnej księgowej... Która właśnie tyle
    >wzięła za swą drobiazgową/dokładną pracę, efektem
    >której było staranne wyliczenie ww. strat i potrzeb?... ;)
    Z informacji które otrzymuje od znajomych i Klientów tak jest
    istotnie, że biura rachunkowe za pomoc w wypełnianiu wniosków biorą
    dodatkową kasę od swoich klientów.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 42. Data: 2020-05-25 14:27:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    > Było tylko jedno ale: zmniejszyli wysokość wsparcia bo
    > inaczej policzyli stan zatrudnienia niż to co podała mi
    > księgowość, ale od

    Wg czego liczyli/mierzyli? -- kontaktowali się z ZUSem?

    > razu wspomnieli że to jest do wyjaśnienia i mogę wnioskować
    > o resztę jeśli wykażę, że stan faktyczny jest taki jak ja
    > podałem a nie jaki oni widzą.

    -=-

    Weryfikują na podstawie deklaracji VAT7 lub JPK -- co wówczas,
    gdy informacje z deklaracji nie pokrywają się z przychodami?
    Żądają wówczas JPK_PKPiR?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 43. Data: 2020-05-25 23:11:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" 5...@4...com

    > Z informacji które otrzymuje od znajomych i Klientów
    > tak jest istotnie, że biura rachunkowe za pomoc
    > w wypełnianiu wniosków biorą dodatkową kasę od
    > swoich klientów.

    Słusznie -- trzeba płacić za pracę!
    Moi klienci mieli gratis, ale to moi.
    (za nic nie dopłacają a płacą mało, zwłaszcza jeden płaci
    symbolicznie; co do piątek -- mogłem nawet w ich imieniu
    zanieść papiery do PUP, gdyby pogardzili tymi piątkami,
    czyli uznali, że skórka (5 kpln) nie jest warta (stania
    w kolejce do skrzynki) wyprawki...)
    [lubię tę pracę -- lubiłem każdą pracę, którą wykonywałem
    za pieniądze]

    --