  • 1. Data: 2020-05-13 22:43:35
    Temat: Mille Profit - na kiedy trzeba wycofać kasę?
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Ktoś wie, jak wyglądają teraz terminy promocji konta Profit w mille? Ostatnia była
    21. a teraz kolejna.
    Ale zmienili czasy trwania i trochę się pogubiłem...

    witrak()

  • 2. Data: 2020-05-14 11:48:28
    Temat: Re: Mille Profit - na kiedy trzeba wycofać kasę?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 13 maja 2020 22:43:36 UTC+2 użytkownik witrak() napisał:
    > Ktoś wie, jak wyglądają teraz terminy promocji konta Profit w mille? Ostatnia była
    21. a teraz kolejna.
    > Ale zmienili czasy trwania i trochę się pogubiłem...

    Chyba jedyną (w miarę) pewną metodą jest posiadanie dwóch zestawów kont - drugi np.
    na PESEL żony, matki itp. - i przelewanie w połowie okresu aktualnej promocji.
    Dodatkowy plus - 200zł za założenie konta (warunki promocji do tej pory były tożsame
    z warunkami bezpłatności), można to zrobić teraz w 100% zdalnie.
    Minus - konieczność spełniania podwójnych warunków bezpłatności - ping-ponga na 1k i
    jednej transakcji.

  • 3. Data: 2020-05-14 11:52:25
    Od: KB <p...@w...pl>

    W dniu 2020-05-13 o 22:43, witrak() pisze:
    > Ktoś wie, jak wyglądają teraz terminy promocji konta Profit w mille? Ostatnia była
    21. a teraz kolejna.
    > Ale zmienili czasy trwania i trochę się pogubiłem...
    >
    > witrak()

    Warto zerkać na LIVESMARTER - tam się pojawi info

  • 4. Data: 2020-05-14 21:55:10
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

> [...]
    > Minus - konieczność spełniania podwójnych warunków bezpłatności - ping-ponga na 1k

    A ile teraz oferują ?
    bo u mnie jeszcze chwile na 2,7
    a później mam jeszcze "bufor" w klonie tez na 2,7

  • 5. Data: 2020-05-14 22:08:24
    Od: zaqu <r...@g...com>

    Aktualnie dają 2%, pewnie będzie jeszcze niżej patrząc na to co robi konkurencja.

  • 6. Data: 2020-05-18 14:29:43
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Thursday, May 14, 2020 at 11:48:30 AM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:

    > Chyba jedyną (w miarę) pewną metodą jest posiadanie dwóch zestawów kont - drugi np.
    na PESEL żony, matki itp. - i przelewanie w połowie okresu aktualnej promocji.

    Konta mam wszystkie możliwe. Ale to za mało, więc tego zrobić nie mogę.
    > Dodatkowy plus - 200zł za założenie konta (warunki promocji do tej pory były
    tożsame z warunkami bezpłatności), można to zrobić teraz w 100% zdalnie.

    Wiesz, to nie tak. Założyłem kiedyś te konta (lipiec 2019) i spełniłem (jak mi się
    wydawało) wszystkie warunki ówczesnej promocji. A jak się upomniałem o premię, to
    powiedzieli, że zakładałem korzystając z niewłaściwego linku, więc mi się nie należy.

    > Minus - konieczność spełniania podwójnych warunków bezpłatności - ping-ponga na 1k
    i jednej transakcji.

    To nie jest problem, mam kont po bankach aż za dużo (kiedyś w poszukiwaniu lokat
    założyłem parę...), a teraz stopniowo zmniejszam ich liczbę (ostatnio zamknąłem - po
    prawie dwudziestu latach - mBank, teraz ten niereformowalny BNP/BGŻ, pod nóż pójdzie
    też Nest).

    Gorzej, że wszystkie jak jeden mąż psują interfejsy - coraz trudniej pobierać dane w
    formacie nadającym się do zachowania na dłuższy czas i przeszukiwalnym.

    A wracając do tematu: kiedyś ktoś podał sposób ustalania kiedy trzeba oczyścić konto
    (dzień przed zakończeniem okresu wcześniejszej promocji). Ale teraz, gdy jest ich
    parę aktywnych z różnymi okresami, to jakoś zupełnie mi nie pasuje.

    witrak()

  • 7. Data: 2020-05-18 15:01:49
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 maja 2020 14:29:45 UTC+2 użytkownik witrak() napisał:

    np. na PESEL żony, matki itp. - i przelewanie w połowie okresu aktualnej promocji.

    > Konta mam wszystkie możliwe. Ale to za mało, więc tego zrobić nie mogę.

    Hmm, nie wiem, czy się zrozumieliśmy.
    Nie chodzi o to, żebyś miał konta w N bankach.
    Chodzi o to, żebyś miał N kont - a ściślej N ROR i loginów - w milku.
    Czyli N wystarczy 2.
    Więc jedno na Twój PESEL, a drugie na małżonki, mamusi czy kto tam ma do Ciebie
    zaufanie.
    W ten sposób masz również 2 konta oszczędnościowe, między którymi przerzucasz całą
    kasę - czyli na jednym cała kasa, na drugim okrągłe zero - na koniec każdej edycji
    promocji.
    Jako że badanie salda dla następnej promocji odbywa się w czasie trwania aktualnej
    promocji to zawsze będziesz miał tak, że na jednym z KO to "zbadane" saldo będzie
    wynosić 0.

    No i tym razem masz szansę założyć konto z właściwego linku.
    Jak chcesz to mogę Ci podać dobry ;>

  • 8. Data: 2020-05-18 17:39:57
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Monday, May 18, 2020 at 3:01:53 PM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:

    np. na PESEL żony, matki itp. - i przelewanie w połowie okresu aktualnej promocji.

    > Hmm, nie wiem, czy się zrozumieliśmy.

    Ja cię zrozumiałem dobrze ;-)

    > Nie chodzi o to, żebyś miał konta w N bankach.
    Pisałem o innych w nieco innym kontekście.

    A z Twoją receptą na Mille jest ten problem, że żeby przerzucać trzeba mieć jakieś
    wolne, a więcej założyć nie mogę, więc nie mam dokąd przerzucać.

    witrak()

  • 9. Data: 2020-05-18 17:46:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 maja 2020 17:39:59 UTC+2 użytkownik witrak() napisał:
> [...]
    wolne, a więcej założyć nie mogę, więc nie mam dokąd przerzucać.

    A, to w takim razie gratuluję problemu ;)
    Inna sprawa, czy ma sens trzymać to w złotówkach - na chwilę obecną inflacja minus
    najlepsze oferty depozytów w PLN i tak daje wyższy wynik niż inflacja w strefie euro.