  • 1. Data: 2020-05-14 11:22:49
    Temat: Przeźroczysta karta PKO BP - wypowiedzenie, zwolnienie, zwrot plasiku
    Od: e...@g...com

    Mam pytanie, a nie mam doświadczenia z PKO BP. Czy ten bank:

    1. Zwalnia z opłat np. na rok tak jak robią to inne banki w przypadku chęci
    zgłoszenia rezygnacji (wypowiedzenia umowy) z KK ?

    2. Czy można zrezygnować telefonicznie ?

    3. Jeśli trzeba się udać do oddziału to trzeba oddać plastik, czy też można zastrzec
    i po bólu ?

    Jarząbek

  • 2. Data: 2020-05-17 11:36:10
    Od: MK <m...@i...pl>

    W ubiegłym roku wyrobiłem sobie ta kartę tylko ze względu na plastik.
    1/ zwolnienie łatwo uzyskać, bo limity niskie. Ja limit do zwolnienia osiągnąłem
    chyba po 2 czy 3 m-cach, wiec nie mam pewności czy zwolnią przy groźbie rezygnacji,
    ale biorąc pod uwagę to, ze nie podjęto żadnych działań retencyjnych przypuszczam, ze
    nie.
    2/ jak chciałem zastrzec kartę automatycznie miała być wysłana nowa. W aplikacji
    mobilnej znalazłem opcje zastrzeżenia karty bez wysyłki nowej.
    3/ karta zostaną zastrzeżona, ale umowa kredytowa nie została zamknięta. Co więcej
    nie mogłem wystąpić o nowa kartę bez pojawienia się w oddziale. W końcu poszedłem,
    wypowiedziałem umowę i po okresie wypowiedzenia mogłem wnioskować o inna.
    Jeśli chcesz tylko ze względu na plastik to wg mnie za dużo zachodu z zamykaniem.
    Łatwo ja uzyskać, ale trudniej się pozbyć.
    Ja zamykałem, bo chciałem MC Platinum bez prowizji za przewalutowanie i z
    ubezpieczeniem turystycznym (zawiera ochronę udziału własnego dla wynajętego
    samochodu). Chyba jednak nie skorzystam z niej za bardzo w tym roku. Okazali się tez,
    ze ubezpieczenie ma wyłączenia na wypadek pandemii.
    Być może procedury zostały zmienione z uwagi na pandemie. Moje doświadczenia są z
    2019 roku.

    MK