  • 1. Data: 2003-08-08 10:39:49
    Temat: tak powinno byc w kazdym banku-dlugie
    Od: "bwwald" <b...@w...onet.pl>

    Przewaznie narzekamy na banki, chociaz ja nawet kiedys pochwalilem na pbb
    PeKaO SA za bezproblemowe zamkniecie rachunku (tak wiem nie chwal dnia
    przed... ;) )
    Poniewaz likwiduje konto dawnego LGnet, postanowiłem zalozyc w to miejsce
    konto w vwbank
    Wniosek wysłałem 2003.08.06 po godzinie 17. Na maginesie, maja pewnie malo
    kont bo na poczcie przy skladaniu formularza identyfikacyjnego musiała
    interweniowac Pani kierownik zmiany-co 2 głowy to nie jedna, a i one mialy
    problem. ;) Niestety, te upaly spowodowały rowniez u mnie pomrocznosc jasna
    ;) i we wniosku zamiast 2-krotnie podpisalem sie tylko 1 raz. Jaka byla
    reakcja banku?

    e-mail z banku
    2003.08.07, godzina 16.38 (czyli po ok 24 h od wizyty na poczcie)
    "Szanowny Panie,
    otrzymaliśmy dziś od Pana wniosek o otwarcie Konta e-direct oraz Formularz
    Identyfikacyjny. Niestety na wniosku nie złożył Pan swego podpisu, który
    jest niezbędny w celu założenia konta.
    Jeżeli mogłabym prosić o ponowne wydrukowanie wniosku i odesłanie na adres:"
    [ciach]

    Moja odpowiedź
    2003.08.08 godzina 9.44
    "Szanowna Pani,
    Wlasnie wczoraj wieczorem zauwazyłem na mojej kopii, ze popelnilem blad i
    podpisalem sie na wniosku tylko 1 raz. Serdecznie za moje gapiostwo
    przepraszam i za to, ze musiala sie pani fatygowac. Jeszcze dzisiaj wysle do
    Panstwa poprawnie podpisany wniosek.
    Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam za moja nieuwage."
    [ciach]
    Prawda, ze bylem rownie mily? ;)

    Odpowiedz z banku (ta sama Pani)
    2003.08.08, godzina 11.41
    "Witam serdecznie,
    żadna fatyga i żaden problem. Dziękuję za wysłanie i pozostaję w miłym
    oczekiwaniu na wniosek"
    [ciach]

    Majac nadzieje, ze podobne relacje (szybka reakcja banku) bank-klient beda
    rowniez w trakcie korzystania z konta, tymczasem dziekuje Pani Anicie P.

    Waldek