  • 1. Data: 2003-08-08 10:08:36
    Temat: Pekao24 - już można zdefiniować przelew oczekujący :)
    Od: "Kiwaczek" <a...@x...wp.pl>

    31-08-2003 narzekałem na Pekao24 w poście 'Dla kogo Pekao24, czyli klient
    musi być cierpliwy i wyrozumiały.' i... dzisiaj zauważyłem że już można
    zdefiniować przelew z datą przyszłą i jest opcja "Lista przelewów
    oczekujących".

    Dziękuję ci Pekao!
    Kiwaczek.

    PS. Może jednak ktoś z Pekao SA czyta wiadomości pl.biznes.banki ;)

  • 2. Data: 2003-08-08 10:25:45
    Od: "piotr" <p...@i...pl>

> [...]
    >
    > Dziękuję ci Pekao!
    > Kiwaczek.
    >
    > PS. Może jednak ktoś z Pekao SA czyta wiadomości pl.biznes.banki ;)

    w lukasie to juz dano mamy, polecam Ci o mojej przygodzie z Pekao SA

    "Wczoraj postanowilem zamknac konto w banku PKO SA, bylem klientem tego
    banku
    az 5 lat. Wlasciwie nie wczoraj a troche wczesniej, ale to tez z winy banku.
    Pare dni wczesniej poszedlem i mowie ze chce zamknac Pani zarzadala jeszcze
    11 pln za oplate konta za miesiac sierpien, nie ma sprawy zaplacilem
    ucieszony wracam i slysze ze musze przyjsc jutro, aby uplynal jeden dzien
    robczy, pomysalem ok, nie reagowalem poniewaz wczesniej juz sie wkurzylem
    kiedy przychodze do obslugi ludnosci i pani mow ze najpierw do kasy zaplacic
    11 pln a pozniej do niej z powrotem ide do kasy pani w kasie pyta czy chce
    zamknac konto ja mowie ze tak oczywiscie, ona mowi to musi pan najpierw
    podejsc do innej pani i zamknac konto czyli z powrotem do tej ktora mnie
    wyslala do kasy, oczywiscie spienilem sie i nagadalem jej tak ze wziela to
    11 pln i odznaczyla ze mam 0 pln na koncie. Tyle na jeden dzien. Przychodze
    na drugi dzien juz zamknac znow pojawily sie problem bo na kocie jest
    roznica 1 gr, kobieta juz nie chciala nic mowic tylko pokornie usilowala
    zmknac konto, w koncu dostalem 2 kwitki o zaknieciu o ktore sam osobiscie
    prosilem. Mam konta w lukas bank i mbank. PKO SA w ciagu 5 lat mi nie
    zaimponowal
    "

  • 3. Data: 2003-08-08 13:57:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    piotr wrote:
    > pokornie usilowala zmknac konto, w koncu dostalem 2 kwitki o

    I co sie tak cieszysz??? ;) Mnie tam do tej pory przylazily rozne papiery
    mimo, ze konto zamkniete od 2 lat...
    On dlugo nie daje o sobie zapomniec