  • 1. Data: 2003-08-08 09:40:04
    Temat: Czeste pytanie... kredyt Hipoteczny !
    Od: "Raven" <2...@w...pl>

    Jaki kredyt Hipoteczny ?
    Wklad wlasny to okolo 70 % wartosci (80 000),
    Po przeczytaniu archiwum zastanawiam sie nad PKO BP ....

    Jakies inne propozycje ?
    Ktory bank jest pewny...
    Zalezy mi na mozliwosci wczsniejszej splaty kredytu, oczywiscie niskie
    koszty wziecia i niskie oprocentowanie.
    Z tego co wiem to w PKO BP oprocentowanie jest negocjowane... jak motywowac
    pismo do dyrektora banku coby byla mozliwosc przyznaia najnizszego
    oprocentowania ?

    Pozdraiwam

  • 2. Data: 2003-08-08 10:20:26
    Temat: Re: Czeste pytanie... kredyt Hipoteczny !
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Raven" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    motywowac
    > pismo do dyrektora banku coby byla mozliwosc przyznaia najnizszego
    Chyba slabo czytales archiwum. bo z tego co wiem i bylo pisane
    oprocentowanie w PKO BP nie jest negocjowane tylko sa jasne reguly. Przy
    udziale 70% dostaniesz WIBOR-S 3M + 1% marzy.

  • 3. Data: 2003-08-08 12:13:14
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    Raven wrote:

    > Jaki kredyt Hipoteczny ?
    > Wklad wlasny to okolo 70 % wartosci (80 000),

    Przeanalizuj oferte Lucasa
    http://www.lukas.pl/oferta_kredythipoteczny_zabezpie
    czenia.asp

    tam jest cos ze do 30000 nie ma koniecznosssci ustanawiania hipoteki
    tylko ze to jest nowy produkt i nie bylo za wiele dyskusji na ten
    temat na grupie

    kuba

  • 4. Data: 2003-08-08 13:55:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Raven wrote:
    > Jaki kredyt Hipoteczny ?
    > Wklad wlasny to okolo 70 % wartosci (80 000),
    > Po przeczytaniu archiwum zastanawiam sie nad PKO BP ....

    Jak 70% - to zalozu Aqariusa w MultiBanku to dostaniesz 5,95% :)
    Zobacz jeszcze KB.

  • 5. Data: 2003-08-08 14:04:43
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > Jak 70% - to zalozu Aqariusa w MultiBanku to dostaniesz 5,95% :)
    > Zobacz jeszcze KB.

    Amra 5,95% to gwaiazdka na niebie. Tensor1

  • 6. Data: 2003-08-08 14:07:12
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > Jak 70% - to zalozu Aqariusa w MultiBanku to dostaniesz 5,95% :)
    > Zobacz jeszcze KB.

    Amra 5,95%, to gwiazdka na niebie. Pozdrowienia Tensor1

    PS. Czy ty w ogóle bywasz na urlopie

  • 7. Data: 2003-08-08 14:46:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > PS. Czy ty w ogóle bywasz na urlopie

    Student na urlopie? ;)
    Bylem na pare dni w Berlinie, jeszcze jade na pare dni w inne miejsce.
    Ale ogolnie praca wre :) i powoli przyzwyczajam sie, ze moja przyszla
    "praca" bedzie dosc czesto zwiazana z pisaniem ton jakis tekstow, a ja tak
    nie lubie pisac*... (chyba jak kazdy)

    *no grafomansko to uwielbiam, he he he

  • 8. Data: 2003-08-08 14:48:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > PS. Czy ty w ogóle bywasz na urlopie

    No wlasnie - juz sie z promotor umowilem, ze jej podrzuce we wtorek dwa cale
    rozdzialy (prawie 30% calosci :)
    Chociaz nie wiem czy uda mi sie wykonac narzucony plan.

  • 9. Data: 2003-08-08 14:59:14
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > Bylem na pare dni w Berlinie,

    Rozumiem, że na paradzie miłości. Trensor1

  • 10. Data: 2003-08-08 15:50:26
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Rozumiem, że na paradzie miłości. Trensor1

    Hu, hu - tak - milosc mnie tam zagnala, ale raczej do jednej konkretnej
    Polki, ktora tam na stypendium przez wakacje siedzi :D