-
Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!not-for-mail
From: "bwwald" <b...@w...onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: tak powinno byc w kazdym banku-dlugie
Date: Fri, 8 Aug 2003 12:39:49 +0200
Organization: TORMAN
Lines: 45
Message-ID: <bgvull$3cj$1@flis.man.torun.pl>
NNTP-Posting-Host: imp58.ifmpan.poznan.pl
X-Trace: flis.man.torun.pl 1060339189 3475 150.254.201.58 (8 Aug 2003 10:39:49 GMT)
X-Complaints-To: u...@m...torun.pl
NNTP-Posting-Date: 8 Aug 2003 10:39:49 GMT
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:254847
[ ukryj nagłówki ]Przewaznie narzekamy na banki, chociaz ja nawet kiedys pochwalilem na pbb
PeKaO SA za bezproblemowe zamkniecie rachunku (tak wiem nie chwal dnia
przed... ;) )
Poniewaz likwiduje konto dawnego LGnet, postanowiłem zalozyc w to miejsce
konto w vwbank
Wniosek wysłałem 2003.08.06 po godzinie 17. Na maginesie, maja pewnie malo
kont bo na poczcie przy skladaniu formularza identyfikacyjnego musiała
interweniowac Pani kierownik zmiany-co 2 głowy to nie jedna, a i one mialy
problem. ;) Niestety, te upaly spowodowały rowniez u mnie pomrocznosc jasna
;) i we wniosku zamiast 2-krotnie podpisalem sie tylko 1 raz. Jaka byla
reakcja banku?
e-mail z banku
2003.08.07, godzina 16.38 (czyli po ok 24 h od wizyty na poczcie)
"Szanowny Panie,
otrzymaliśmy dziś od Pana wniosek o otwarcie Konta e-direct oraz Formularz
Identyfikacyjny. Niestety na wniosku nie złożył Pan swego podpisu, który
jest niezbędny w celu założenia konta.
Jeżeli mogłabym prosić o ponowne wydrukowanie wniosku i odesłanie na adres:"
[ciach]
Moja odpowiedź
2003.08.08 godzina 9.44
"Szanowna Pani,
Wlasnie wczoraj wieczorem zauwazyłem na mojej kopii, ze popelnilem blad i
podpisalem sie na wniosku tylko 1 raz. Serdecznie za moje gapiostwo
przepraszam i za to, ze musiala sie pani fatygowac. Jeszcze dzisiaj wysle do
Panstwa poprawnie podpisany wniosek.
Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam za moja nieuwage."
[ciach]
Prawda, ze bylem rownie mily? ;)
Odpowiedz z banku (ta sama Pani)
2003.08.08, godzina 11.41
"Witam serdecznie,
żadna fatyga i żaden problem. Dziękuję za wysłanie i pozostaję w miłym
oczekiwaniu na wniosek"
[ciach]
Majac nadzieje, ze podobne relacje (szybka reakcja banku) bank-klient beda
rowniez w trakcie korzystania z konta, tymczasem dziekuje Pani Anicie P.
Waldek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
- Dostałem nową kartę
- Velobank -- KK Mastercard
- cyrk Kometa
- uczcie się Anglicy
- no w końcu zadzwonił wnuczek
Najnowsze wątki
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP
- 2024-04-23 Dostałem nową kartę
- 2024-04-22 Velobank -- KK Mastercard
- 2024-04-21 cyrk Kometa
- 2024-04-19 uczcie się Anglicy
- 2024-04-16 no w końcu zadzwonił wnuczek