  • 1. Data: 2007-04-11 14:36:05
    Temat: szukam banku
    Od: "lakis" <m...@g...com>

    Szukam banku w Polsce, który zajmuje się przejmowaniem nieruchomościa
    za dożywotnią rentę i wszelkich informacji na ten temat.

    pozdrawiam
    Lakis

  • 2. Data: 2007-04-11 14:46:38
    Temat: Re: szukam banku
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu lakis porozsypywal nastepujace haczki:
    > Szukam banku w Polsce, który zajmuje się przejmowaniem nieruchomościa
    > za dożywotnią rentę i wszelkich informacji na ten temat.
    szukaj pod haslem: hipoteka odwrotna
    Z tego co czytalem, jeszcze zaden bank tego nie wprowadzil - na razie
    sie dopiero przymierzaja
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-04-11 17:25:57
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> wrote in message

    > szukaj pod haslem: hipoteka odwrotna
    > Z tego co czytalem, jeszcze zaden bank tego nie wprowadzil - na razie sie
    > dopiero przymierzaja
    > --

    Tego nalezy raczej szukac w firmach ubezpieczeniowych :). Faktem jest, ze
    jeszcze chyba zadna nie oferuje takiego produktu...

    MK

  • 4. Data: 2007-04-11 19:30:15
    Od: "lakis" <m...@g...com>

    On 11 Kwi, 19:25, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> wrote in message

    > Tego nalezy raczej szukac w firmach ubezpieczeniowych :). Faktem jest, ze
    > jeszcze chyba zadna nie oferuje takiego produktu...
    >
    > MK

    Właśnie szukam ale firmy ubezpieczeniowe to raczej nie :}} bo to musi
    być bank wiem tylko, że jakiś fancuski bank udziela kredytu pod zastaw
    hipoteki na FI. Ale właśnie ja szukam takiego banku dla przyszlych
    emerytów i widziałem kilka projektów ale nie słyszałem żeby ktoś się
    już odważył.
    Wiem o takim banku w Anglii ale tam jest 60:40 wartości nieruchomości
    i dlatego szukam jak to jest u nas.

  • 5. Data: 2007-04-11 20:48:37
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "lakis" <m...@g...com> wrote in message
    ps.com...

> [...]
    > już odważył.
    > Wiem o takim banku w Anglii ale tam jest 60:40 wartości nieruchomości

    Przeciez to jest produkt typowo ubezpieczeniowy. hipoteka odwrocona to nic
    innego jak wyplata renty terminowej lub bezterminowej. Zeby okreslic jak
    dlugo bedzie zyla osoba z ktora podpisuje sie umowe trzeba dysponowac
    ogromnym materialem nie wystarczy brac dane z rocznikow statystycznych ;).
    Zaklady ubezpieczen dyzponuja takimi danymi, banki raczej nie. Nie wiem skad
    wniosek, ze musi byc to bank. W Polsce zadne przepisy tego nie reguluja, a
    hipoteka odwrocona nie jest kredytem.

    MK