  • 1. Data: 2007-04-11 08:04:53
    Temat: Citi KK
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Mam oferte bezplatnej KK Citi, nadmieniam ze nie jest mi specjalnie
    potrzebna, mam 3 inne KK ale moze wzialbym ja na rok do testowania. Pytanie
    czy mozna sie czegos atrakcyjnego lub nieciekawego spodziewac po tej karcie
    i drugie pytanie jakie sa dodatkowe plusy Golda Citi bo jakbym sie
    zdecydowal to zapewne wezme Golda, wszak 1 rok gratis ;-) Dzieki za
    podpowiedzi.

  • 2. Data: 2007-04-11 08:18:42
    Temat: Re: Citi KK
    Od: yayco <y...@n...pl>

    xviper napisał(a):
> [...]
    > tej karcie i drugie pytanie jakie sa dodatkowe plusy Golda Citi bo
    > jakbym sie zdecydowal to zapewne wezme Golda, wszak 1 rok gratis ;-)

    Zalety:
    - niezły program rabatowy;
    - przelewy bezgotówkowe;
    - tak można uzyskać dożywotnie zwolnienie z opłat, choć nie każdemu się
    udaje;
    - brak chipa (jeśli jesteś wrogiem chipów;
    - zdjęcie lub brak zdjęcia - wedle upodobania.
    Wady:
    - brak chipa (jeśli jesteś zwolennikiem chipów)
    - takie same jak w przypadku innych kard kredytowych.

    Karty Gold i Platinum czasem dają większe rabaty.

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 3. Data: 2007-04-11 08:19:40
    Od: yayco <y...@n...pl>

    xviper napisał(a):
> [...]
    > tej karcie i drugie pytanie jakie sa dodatkowe plusy Golda Citi bo
    > jakbym sie zdecydowal to zapewne wezme Golda, wszak 1 rok gratis ;-)

    Zalety:
    - niezły program rabatowy;
    - przelewy bezgotówkowe;

  • 4. Data: 2007-04-11 08:21:14
    Od: yayco <y...@n...pl>

    No i jeszcze przyjazny system reklamacyjny: najpierw zwracają kasę
    (warunkowo), a potem rozpatrują reklamację.

  • 5. Data: 2007-04-11 08:27:55
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "yayco" <y...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Zalety:
    > - niezły program rabatowy;

    mozesz podac jakis interesujacy przyklad?

    > - przelewy bezgotówkowe;

    na dowolne konto jak w BZWBK czy tylko na firmowe?

    > - można uzyskać dożywotnie zwolnienie z opłat, choć nie każdemu się udaje;

    jakie sa tego warunki?

    > - brak chipa (jeśli jesteś wrogiem chipów;

    to dla mnie zaleta ;-)

  • 6. Data: 2007-04-11 08:30:53
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 11.04.2007 yayco <y...@n...pl> napisał/a:
    > No i jeszcze przyjazny system reklamacyjny: najpierw zwracają kasę
    > (warunkowo), a potem rozpatrują reklamację.

    Not a big deal, w Multi też mi tak zrobili.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 7. Data: 2007-04-11 08:45:57
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu xviper porozsypywal nastepujace haczki:
    > mozesz podac jakis interesujacy przyklad?
    Znizki w roznych sklepach, lokalach gastronomicznych, luxmedzie itp
    (pelna lista na stronie)
    > na dowolne konto jak w BZWBK czy tylko na firmowe?
    Przelewy bezgotowkowe sa mozliwe tylko na cele 'mieszkaniowe' (czynsz,
    oplata za prad, gaz, woda, kablowka itp). Pytanie czy Citi sprawdza czy
    numer konta faktycznie nalezy do spoldzielni/elektrowni etc
    > jakie sa tego warunki?
    Jak wszedzie - obroty + zdolnosc negocjacyjna
    --
    badzio

  • 8. Data: 2007-04-11 08:53:22
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > mozesz podac jakis interesujacy przyklad?

    wez karte Citi BP - za kazde 5 zl dostaniesz 1 pkt w programie Partner Club
    BP - fajne nagrody mozna dostac i nie musisz tankowac na stacji BP ;-)
    wedlug mnie to najlepszy program lojalnosciowy w naszym kraju

    > na dowolne konto jak w BZWBK czy tylko na firmowe?

    bez oplat i prowizji TYLKO za okreslone rodzaje platnosci: energia, tv,
    internet, telefon, ubezpieczenie, czynsz, gaz itp...

    > jakie sa tego warunki?

    mam kk silver BP i wystarczy, ze miesiecznie zrobie obrot na 200zl i mam ja
    dozywotnio gratis, takie mi zaoferowali warunki po 12 miesiacach
    korzystania z karty, oczywiscie aby sie zalapac musisz z niej aktywnie
    korzystac, mnie sluzy glownie do wykonywania platnosci jw. (czynsz i inne
    oplaty to kilkaset zl miesiecznie) oraz placenia za paliwo

  • 9. Data: 2007-04-11 09:04:47
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Przelewy bezgotowkowe sa mozliwe tylko na cele 'mieszkaniowe' (czynsz,
    > oplata za prad, gaz, woda, kablowka itp). Pytanie czy Citi sprawdza czy
    > numer konta faktycznie nalezy do spoldzielni/elektrowni etc

    sprawdza, podalem do przelewu z kk konto operatora internetu na osiedlu,
    ktory ma DG i konto w mBanku, od razu w Citi sie wyswietlilo, ze cos nie
    gra, ale w koncu udostepnili mi mozliwosc wykonywania przelewow na to konto
    ;-)

  • 10. Data: 2007-04-11 09:21:42
    Od: yayco <y...@n...pl>

    xviper napisał(a):

    > mozesz podac jakis interesujacy przyklad?

    To zależy od preferencji zakupowych. Dla mnie chyba najzyskowniejsze są
    rabaty w merlinie, ogłaszane raz albo dwa razy do roku. żona sobie buty
    kupuje w sklepach, które są w tym systemie. Najprościej przejżeć spis na
    stronach Citi

    > na dowolne konto jak w BZWBK czy tylko na firmowe?

    firmowe raczej, ale zdaje się kiedyś ktoś pisał, że to obszedł jakoś

    > jakie sa tego warunki?

    Niejasne. Jak dzwonisz do nich i mówisz, że rezygnujesz, to czasami
    proponują Ci zwolnienie z opłat. Czasem na rok (ja tak już od dwóch lat
    z Mastera u nich rezygnuję), czasem dożywotnio (tak mam visę). Ale było
    też tak dawno temu, e zrezygnowałem, a oni powiedzieli: OK, do widzenia
    i nic nie zaproponowali. Przez jakiś czas nie miałem tam karty i tyle.

    > to dla mnie zaleta ;-)

    Dla mnie też.
    Wada mi się przypomniała: fatalny dosyć kurs przeliczeniowy przy
    transakcjach zagranicznych, całkiem niedawno był o tym wątek.