  • 1. Data: 2007-04-11 13:14:11
    Temat: Lukas bank pytanie o e-konto Pro
    Od: "Maciej Maciejewski" <m...@g...pl>

    Witam mam pytanie do klientow lukas banku o wasze doswiadczenia z kontem e-
    konto Pro. Czy nie ma problemow z logowaniem jak szybko realizowane sa
    przelewy i czy bez problemu mozna przelewac srodki z ww konta na lokaty red
    zakladac lokaty terminowe i wogole chcialbym poznac wasze opinie o tym banku.

  • 2. Data: 2007-04-11 13:20:21
    Temat: Re: Lukas bank pytanie o e-konto Pro
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Maciej Maciejewski napisał(a):
> [...]
    > zakladac lokaty terminowe i wogole chcialbym poznac wasze opinie o tym banku.

    Jest ok a jak masz 5 tys to bezplatne, (oplaca sie te 7 zl
    przyoszczedzic nawet na r-ku Oszczedzam na 3,2%) razem wyjdzie calkiem
    niezly procent.

    reszta lokat marna ale sa tez TFI Lukasowe

    Przelewy chodza jak pan bog przykazal ksiegowanie pierwszej sesji
    elixiru ok 11:00

  • 3. Data: 2007-04-11 14:16:16
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Wed, 11 Apr 2007 13:14:11 +0000 (UTC), Maciej Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > zakladac lokaty terminowe i wogole chcialbym poznac wasze opinie o tym banku.

    Jestem zadowolony z e-konta pro. Wszyscy narzekają na kolejki, natomiast ja
    mam chyba szczęście i jeszcze nie czekałem dłużej niż 10 minut.
    Obsługa on-line działa prawie 24h/dobę - w godzinach nocnych (około 23)
    dostęp do konta jest zablokowany i nie można się dostać na konto.
    Lokat jeszcze nie zakładałem, ale pieniądze na rachunku "oszczędzam"
    pojawiają się natychmiast, tak samo jest z wypłaceniem pieniędzy z konta.
    Przelewy wychodzą i przychodzą tak jak w innych bankach, nie zauważyłem
    żadnych anormalii.

    Ogólnie konto mi się bardzo podoba, bo za niewielkie pieniądze masz dobrą
    obsługę internetową, token, wypłaty z BZWBK i Euronetu, niezłe
    oprocentowanie RORu i dość dużo placówek.

  • 4. Data: 2007-04-11 17:47:43
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

> [...]
    > zakladac lokaty terminowe i wogole chcialbym poznac wasze opinie o tym banku.

    Witam,
    konto jest całkiem niezłe jak będziesz miał na nim min. 5K PLN w każdym m-cu.
    Podgląd przez net może być, ale uwaga na informacje o funduszach
    inwestycyjnych - widać tylko aktualne saldo rejestrów bez info o np. aktualnej
    cenie czy ilości zakupionych jednostek uczestnictwa. Mam też u nich KK Visa
    Classic. Podgląd nie ma aktualnych blokad co jest sporym minusem. Na plus warto
    zaliczyć im generowanie wyciągów i szybką aktualizację stanu KK po spłacie
    zadłużenia (późne popołudnie w dniu wpłaty).
    Jak nie musisz często chodzić do oddziału (normą są kolejki osób do spłaty
    pożyczek) to będzie to bardzo fajne konto za free.

  • 5. Data: 2007-04-11 20:49:42
    Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Maciejewski" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:evimv3$gio$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    red
    > zakladac lokaty terminowe i wogole chcialbym poznac wasze opinie o tym

    Oprocz tego co przedpiscy wymienili:

    Fajne rozwiazania:
    - 3% oprocentowanie konta biezacego :-)
    - jesli splata karty kredytowej tez z Lukasa wypada w dzien wolny od pracy i
    ustawisz przelew na ten wlasnie dzien to karte uwaza sie za splacona w
    terminie (mimo, ze nic innego w tym czasie nie jest obslugiwane)
    - tzw. stale zlecenie z harmonogramem - swietne rozwiazanie np. do rachunkow
    za prad albo rat, gdzie znane z gory splaty sa na rozne kwoty i moga byc w
    roznych terminach
    - bardzo latwy zakup jednostek funduszy - wybierasz typ przelewu 'zakup
    jednostek' i dostajesz liste funduszy do wyboru, niczego nie trzeba recznie
    wklepywac
    - poczta wewnetrzna z panelu korzystania z konta - cos jak infolinia, ale
    nie trzeba placic za polaczenie ;-)

    Niefajne rozwiazania:
    - robiac przelew nie mozna wpisac numeru rachunku ze spacjami, jak kopiujesz
    skads nr ze spacjami to obcina koncowke (wrrr!)
    - przerwa w dostepie internetowym codziennie mniej wiecej 2 godziny wokol
    polnocy
    - brak podgladu szczegolow operacji na funduszach
    - konto Oszczedzam oprocentowane niewiele wiecej niz biezace i do tego
    kapitalizacja odsetek jest kwartalnie (ale za to wygodne do trzymania 5000
    zl osadu zwalniajacego z oplaty za prowadzenie konta)
    - malo kompetentna obsluga w realu (ale tak chyba jest wszedzie :-/ ) -
    plus jest taki, ze na 4 lata korzystania z uslug Lukasa bylam w oddziale 2
    razy (i to raz z wlasnego widzimisia ;-) )

    Podsumowujac:
    Czy to ze zaczynalam u nich od karty wzietej w promocji, a teraz mam glowny
    rachunek, fundusze, kredyt i 2 karty jest dobrym argumentem? :-)

    Pozdrawiam
    ISIA

  • 6. Data: 2007-04-11 22:26:16
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Jan Strybyszewski napisał(a):
    > Jest ok a jak masz 5 tys to bezplatne

    no wlasnie... AFAIR w ofercie jest mowa o saldzie
    ale jak oni to saldo okreslaja?

    Sierp

  • 7. Data: 2007-04-11 22:55:16
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Sierp wrote on 2007-04-12 00:26:
    > no wlasnie... AFAIR w ofercie jest mowa o saldzie
    > ale jak oni to saldo okreslaja?
    Sumują salda na koniec każdego dnia i dzielą przez liczbę dni w miesiącu.

    Nie jestem pewien czy biorą pod uwagę fundusze - na pewno liczą się
    lokaty i rachunki (bieżący i oszczędnościowy).

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 8. Data: 2007-04-12 05:38:50
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    MrMrooz napisał(a):
    > Sumują salda na koniec każdego dnia i dzielą przez liczbę dni w miesiącu.
    >
    > Nie jestem pewien czy biorą pod uwagę fundusze - na pewno liczą się
    > lokaty i rachunki (bieżący i oszczędnościowy).

    Fundusze sie nie licza

  • 9. Data: 2007-04-12 14:52:05
    Od: Sierp <s...@n...net>

    MrMrooz napisał(a):
    > Sumują salda na koniec każdego dnia i dzielą przez liczbę dni w miesiącu.

    i co robia z wynikiem? :)
    bo jezeli to wg ciebie jest saldo, to znaczy, ze trzeba miec 150tys na
    rachunku, aby miec je powyzej 5tys ;-)

    Sierp

  • 10. Data: 2007-04-12 16:46:08
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Dnia Thu, 12 Apr 2007 16:52:05 +0200, Sierp napisał(a):

    > i co robia z wynikiem? :)
    > bo jezeli to wg ciebie jest saldo, to znaczy, ze trzeba miec 150tys na
    > rachunku, aby miec je powyzej 5tys ;-)
    >
    > Sierp

    Zastanów się, co napisałeś.
    Podpowiem: 5000*30=150 000.