  • 11. Data: 2004-02-29 08:54:30
    Temat: Re: sytuacja kredyt banku
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik napisal/a:

    > Z pewnego źródła słyszałem, że pierdyknie w poniedziałek o godz.
    > 9:34:20. Radzę wszystkim co mają tam lokaty ustawić się już w
    > kolejkach. Do chwili pierdyknięcia będzie można zerwać i wypłacić. A
    > potem dopiero 90% po miesiącu. Szybko należy się także udać do
    > bankomatów. Jeżeli możliwe to jeszcze dzisiaj.. Tensor1

    Oj Tensor,
    widzę, że niektórzy nie rozumieją przesłania tego posta - na Twoim miejscu
    dodałbym jakieś sprostowanie, a na miejscu KB - udał się z wnioskiem do
    prokuratury o ustalenie tożsamości i wszczęcie postępowania w sprawie
    publicznego podważania wiarygodności banku - nie jest ważne, gdzie się
    plotki zaczęły - nawet biorąc pod uwagę, że pbb to forum dla jedynie kilku
    tysięcy ludzi w Polsce.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 12. Data: 2004-02-29 09:33:44
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marcin Jackowski <m...@p...pl> wrote:
    > heh, juz pewnie nie ma zadnego "pelnego" bankomatu KB :(
    > jest jakis oddzial KB, ktory dziala w niedziele?
    >
    > a nie wiesz czy poniedzialkowe (poranne) przelewy jeszcze zdaza pojsc?

    Stary, nie widzisz, ze jaja sobie z Ciebie robia?
    Bartola to jeszcze rozumiem, bo zawsze przy okazji KB **** jak potluczony,
    ale Tensor ti chyba sie poslizgnal tam w tym swoim Wroclawiu ;) (albo
    kredyty przeniosl do innego banku? ;)
    Swoja droga wasze zachowanie jest dosc kretynskie. Jutro (1 marca) bank
    bedzie przedstawial raport za IV kwartal, pewnie znowu oglosi jakies niezle
    straty, a wy podgrzewacie atmosfere... Zenada chlopaki!
    Jednym slowem - Kredyt Bank ma trudna sytuacje - ale nie grozi to w zadnym
    stopniu depozytom klientow.
    Tej wielkosci bank _nie upada_. Najwyzej inne banki skladaja sie na jwego
    naprawe lub go ktos przejmuje - ale aani jedno, ani drugie nam w tej chwili
    nie grozi.
    Pisanie, ze upadnie i to jeszcze przez stalych bywalcow grupy to przejaw
    glupoty (zeby nie uzyc mocniejszych slow)

  • 13. Data: 2004-02-29 09:56:33
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > ale Tensor ti chyba sie poslizgnal tam w tym swoim Wroclawiu ;) (albo
    > kredyty przeniosl do innego banku? ;)

    Tylko kto by chwalił ekstralokum ? ;-))

    > Jednym slowem - Kredyt Bank ma trudna sytuacje - ale nie grozi to w zadnym
    > stopniu depozytom klientow.
    > Tej wielkosci bank _nie upada_.

    Zgadzam się z tym co napisałeś, jednak teoretycznie jest to możliwe - wiec nie
    da się tego _całkowicie_ wykluczyć ;))

    --
    W.

  • 14. Data: 2004-02-29 09:59:22
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:c1sbln$ilt$1@news.onet.pl...
    > Pisanie, ze upadnie i to jeszcze przez stalych bywalcow grupy to przejaw
    > glupoty (zeby nie uzyc mocniejszych slow)

    To nie głupota, tylko robienie jaj. No chyba, że wierzysz w moc sprawczą
    dwóch bywalców grupy, których działalność jest jednak w stanie doprowadzić
    do upadku. A nie sory, przecież mówiłeś, że tej wielkości bank nie upada.
    Skoro więc nie upada, to w czym problem, że sobie ktoś jaja porobi?

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 15. Data: 2004-02-29 10:02:26
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > publicznego podważania wiarygodności banku - nie jest ważne, gdzie się
    > plotki zaczęły - nawet biorąc pod uwagę, że pbb to forum dla jedynie kilku

    ROTFL!!! To by prokuratura miała ubaw. :))

    Co gorsza - po publikacji wyników mogłoby się okazać, że tensor niczego nie
    podważał, bo wiarygodność tak jakby sama poszła na księżyc ;]]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 16. Data: 2004-02-29 10:04:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    WD <j...@c...barg.sv> wrote:
    > Zgadzam się z tym co napisałeś, jednak teoretycznie jest to możliwe -
    > wiec nie da się tego _całkowicie_ wykluczyć ;))

    Teoretyucznie to sie nie da wykluczyc, ze za tydzien zlotowka pierd**** i
    beda w kraju niezle jaja.
    Nie da sie wykluczc, ze podwyzsza przedsiebiorcom ZUS i przybedzie kilka
    milionow bezrobotnych.
    Piszemy jednak o tym co sie ma dziac.
    Bank owszem _moze_ miec duze problemy jesli znjadzie sie wiecej takich
    "wieszczy" i pojdzie fama. Runu na bank nikt nie zatrzyma...

  • 17. Data: 2004-02-29 10:12:52
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:
    > Teoretyucznie to sie nie da wykluczyc, ze za tydzien zlotowka pierd**** i
    > beda w kraju niezle jaja.

    W kraju JUŻ są niezłe jaja ;-)))

    > Nie da sie wykluczc, ze podwyzsza przedsiebiorcom ZUS i przybedzie kilka
    > milionow bezrobotnych.

    Z tym podwyższeniem ZUSu, to .... wiesz jakie mam zdanie na ten temat ;)
    Mimo wszystko wydaje się, ze to jest bardziej prawdopodobne niż upadlość KB ;P

    > Piszemy jednak o tym co sie ma dziac.

    Mnie się wydaje, że będzie fuzja, albo sprzedaż KB...

    > Bank owszem _moze_ miec duze problemy jesli znjadzie sie wiecej takich
    > "wieszczy" i pojdzie fama. Runu na bank nikt nie zatrzyma...

    Bez przesady ;)

    --
    W.

  • 18. Data: 2004-02-29 10:14:39
    Od: "WD" <j...@c...barg.sv>

    > Bez przesady ;)

    ........... wszyscy już uciekli do VW ;DDD

  • 19. Data: 2004-02-29 10:19:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
> [...]
    > stanie doprowadzić do upadku. A nie sory, przecież mówiłeś, że tej
    > wielkości bank nie upada. Skoro więc nie upada, to w czym problem, że

    Bank by nie upadl - bo zostalby przejety/dokapiitalizowany/pod zarzad
    komisaryczny itp. itd, co nie oznacza, ze wlasciciel nie sracilby kasy lub
    ludzie nie straciliby kasy (zrywajac wczesniej lokaty).
    Pamietasz moze jak BCz utracil plynnosc? To przeciez niedawny przyklad...
    A co do dwoch bywalcow grupy - toz wlasnie dlatego pisze, ze sa niepowazni -
    dlatego, ze jutro bank oglosi wyniki. Niech jakis dziennikarz przeczyta na
    grupe, ze bank upada, skojarzy dwa fakty i napisze "zajebisty" tekst. Co z
    tego, ze to bedzie czystej wody idiotyzm, skoro ludzie wycofaja swoje
    wklady. Kredyt Bank ma tak duzo placowek, ze kilka godzin i.... po banku
    (jego plynnosci).
    A wtedy to sa duze problemy nie tylko dla KB ale dla calego systemu
    bankowego.
    Niestety w takich sprawach trzeba myslec z wyobraznia.
    nie zdradze chyba wielkiej tajemnicy, ale rozne bankowe "sluzby" pbb tez
    monitoruja, bo maja swiadomosc, ze plotka, zrodzona wlasnie tutaj moze sie
    nagle rozserzyc na inne media i w konsekwencji doprowadzic do duzych
    problemow...
    Dlatego Bartol i Tensor. Korzystajac z praktyki drugiej mojej ulubipnej
    grupy - pl.pregierz - rozgrzany do czwerwonosci pret wam w odwlok za takie
    glupie zarty! :P

  • 20. Data: 2004-02-29 10:21:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    WD <j...@c...barg.sv> wrote:

    > ........... wszyscy już uciekli do VW ;DDD

    Ciekawe gdzie uciekna (az cisnie sie na usta bardziej dosadne slowo ;) jak
    VBd wprowadzi jakiejs oplaty, hue hue hue. Lukas?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci