  • 1. Data: 2004-02-28 21:00:06
    Temat: Dziwna praktyka Pekao SA
    Od: "Ktotek" <k...@o...pl>

    Jako klient Banku otrzymałem pocztą pismo treści:
    "Uprzejmie zapraszamy do Banku Pekao S.A I Oddział Tarnów (tu dokładny adres
    łącznie z numerem pokoju) lub prosimy o kontakt telefoniczny pod
    numerem ......... w sprawie prowadzonego rachunku bankowego"
    Zaciekawiony i zaniepokojony zarazem od razu zadzwoniłem pod wskazany numer a
    tam Pani zdawkowo mi powiedziała, że chodzi o zaoferowanie mi udziału w
    funduszach inwestycyjnych i że wszystkiego mogę się dowiedzieć w siedzibie
    Banku. Dla mnie to dziwna forma reklamy tych usług - na koszt klientów i
    angażując ich czas. Jakby nie mogli od razu napisać o co chodzi albo przesłać
    mailem informacji przez Pekao24.
    Napiszcie czy spotkaliście się z taką ppraktyką Banku i co o tym sądzicie.
    Pozdrawiam serdecznie...

  • 2. Data: 2004-02-28 21:55:14
    Temat: Re: Dziwna praktyka Pekao SA
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "Ktotek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Napiszcie czy spotkaliście się z taką ppraktyką Banku

    Mojej babci w podobny sposob wcisneli fundusz pioneera.
    Zadzwonil ktos z banku, ze konczy sie lokata i ze nowej
    nie oplaca sie zakladac, bo niskie oprocentowanie i zeby
    skorzystac z pioneera. Pozniej nasciemniali, ze to sa 'cuda
    i niewidy', nie da sie na tym stracic, itp. Wcisneli zrownowazonego
    w zeszlym roku, wiec w sumie sie oplacalo.

    > i co o tym sądzicie.

    Uwazam, ze moze dawac dobre wyniki. Gdyby Ci przyslali
    jakis folder, to pewnie by wyladowal w koszu 'od razu'.
    A tak to zadzwoniles, wykazales zainteresowanie.
    Czesc osob pewnie nawet przyjdzie osobiscie
    i wyslucha, ze fundusze pekao-pioneer sa super,
    a z nich czesc pewnie zainwestuje.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 3. Data: 2004-02-29 08:32:25